Hopen...en wachten.

Hoi dames,

Ik ben even een tijdje niet op dit forum geweest omdat ik er soms te veel mee bezig was/ben om zwanger te worden. Ik heb me trouwens nog niet eens voorgesteld. Ik ben Margreet, 26 jaar oud, ik kom uit Nieuw-Amsterdam in Drenthe. Mijn (kersverse)man en ik zijn nu zo'n negen maand bezig om zwanger te worden en ik doe erg mijn best om er niet al te gestressed mee om te gaan. Volgende week zondag (18e) heb ik weer mijn NOD, zijn we lekker een lang weekend met mijn familie op de Veluwe en heb ik gelukkig een beetje afleiding.

Nu is het echter zo dat ik mij voor het eerst anders voel dan andere keren. Ik heb sind een dag of twee last van mijn buik, net of ik teveel of juist te weinig heb gegeten, het lijkt trouwens wel een beetje op een lichte buikgriep. Maar ik voel me niet echt ziek ofzo. Daarnaast heb ik het gevoel dat mij borsten wat dikker en gevoeliger zijn. De klapper is nog wel dat ik vandaag een heel klein beetje last van bloed heb, anders dan wanneer ik ongesteld zou moeten worden want dat begint meestal met dat vieze bruine goedje. Ik wil mezelf echter niet teveel voor houden dat het deze keer wel eens raak zou kunnen zijn, ik ben een beetje bang voor een nieuwe teleurstelling.

Ik wil iedereen die net als mij bezig is veel succes wensen en iedereen die al zwanger is van harte feliciteren!!

Groetjes,
Margreet

Hoi Margreet,

Ik hoop voor je mee dat het "raak"zal zijn. Een weekendje weg is dan lekker, inderdaad even meer afleiding ( en nog zul er steeds aan denken).Zoals het nu lijkt heb je er lekker weer bij 't weekend.Als je ongie weg bijft ga je dan ook 18e testen??De verschijnselen die hebt lijken er toch wel op!

Nou fijn weekend en tot schrijfs.
Groetjes Anita

Hoi,
Spannend voor je, zeg.
Ik ben nu 2 dagen overtijd. Voelde tot die tijd niets. Kreeg buikpijn, ongipijn maar er kwam niets. Wel in voorgaande periode 2 slietjes bloed gehad.Die buikpijn is toch vreemd. Bovendien ben ik na het eten steeds misselijk. Precies zolas jij. Alsof ik teveel heb gegeten of juist een lege maag heb. Wat doe je eraan want het is best vervelend. Spannend he, je nod duurt nog wel even. Afwachten dus.

Terug
Bovenaan