Hopen maar

A

Anoniem

Guest
Wij zijn al een poosje bezig voor nummer 2.
Afgelopen maand had ik op dag 18 een positieve ovulatietest, dus zou ik een cylcus van 32 dagen moeten hebben.
Ik had vorige week zondag ongesteld moeten worden, maar tot nu toe niet geworden.
Ik dacht echt dat ik ongesteld zou worden want ik kreeg puistjes, buikpijn enz.maar het heeft niet doorgezet.
Mijn langste cyclus van het afgelopen half jaar is 45 dagen ( daarvoor was het 33, 35, 32 enz)
Dus ik wacht die 45 dagen nog even af.
Vandaag heb ik wel last van steken enzo..maar dat kan ook weer van alles betekenen zag ik op internet.
Hopelijk blijft het uit.
En mocht ik ongesteld worden..zou dat wel raar zijn met een goeie test op dag 18.

Ik hoop met je mee!
Hier wordt dinsdagavond getest, ook spannend!

X

Spannend! Waarom heb je nog niet getest?

Ik ga voor je duimen!

Hai,
Waarom ik nog niet heb getest..omdat ik ook weleens hele lange cyclussen heb gehad en omdat ik het ook niet heel vroeg wil weten.
Bij mijn zoon heb ik lang gewacht met testen en toen ik een positieve test had was ik inmiddels 10 weken....
Overigens had ik toen ook alle symptonen van ongesteld worden gehad maar niet geworden.
We zijn al erg lang bezig met een tweede dus misschien is het ook wel een beetje zelf bescherming. Het is ook vaak zo geweest dat ik negatief testte....en de volgende dag ongesteld werd.

Hey Deycey,
Vanavond gaan jullie testen he? Spannend.
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden.
Zit nu op dag 41 ( terwijl ik op dag 32 ongesteld had moeten worden) We wachten sowieso het weekend af.
xx

Terug
Bovenaan