Hopen

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Afgelopen donderdag was mijn NOD en gebeurde er niets. Wel vanaf maandag buikkrampen, dus de ongesteldheid zat er aan te komen. Zaterdag maar even getest en helaas een min. Zeg tegen mezelf: misschien wel te vroeg getest? En geef me weer even hoop. Zondag weer geen ongesteldheid en maak de afspraak met mijn vriend (man) om als er dinsdag nog niets is te gaan testen. Vanochtend een beetje oud bruin bloed. Niet echt zoals ik gewend ben, dus ik zeg weer tegen mijzelf: miscchien is dit wel innestellingsbloed? Je begrijpt ik grijp alle kansen om te blijven hopen dat het gelukt is, maar rationeel weet ik wel beter (denk ik...).

Liefs,
Es

P.s. gefeliciteerd alle zwangere dames!

Oh oh oh wat spannend...dat overtijd zijn. Hou ons op de hoogte ;)

Nee! Ik heb wel echt extreem gevoelige borsten(werd zelfs wakker met alsof eraan werd getrokken of zo. En nee het was m'n vriend niet :p) en ook weer die menstruatie krampen maar nog niks...

Hoi Es.....

Och meiske toch... Ik ken dat gevoel, wat kruipen de dagen voorbij dan heh?
Elk pijntje en elk krampje hoop je dat het raak is... bij mij helaas nog nooit het geval geweest...

Ik duim voor jou, dat je lichaam je niet voor de gek houdt, en dat je zwanger bent....

Liefs, Lill

Terug
Bovenaan