Hopen....

A

Anoniem

Guest
Nou, ik heb een onregelamtige cylclus, al vanaf dat ik gestopt ben met de pil ( januari 2004 ). De cylclus zat meestal tussen de 33 en 42 dagen.
We klussen nu om de dag en zijn uit gegaan van een cyclus van 28 en we gaan door tot de 46.
Ik hoop dat daar tussen ergens m'n eitje is geweest.
Je zou zeggen: kan haast niet missen,toch?
Liefs van Kimmie

he kimmie,

knap hoor dat je dat volhoudt zo lang achter elkaar om de dag klussen....
pff dat gaat ons echt niet meer lukken!! hahaha
ben je net pas gestopt met de pil? of al ff bezig?

heel veel succes ermee!

xx kimpansee

Hoi Kimmie,

Wat een lekker ding ook hé die Kimpansee !!! Volgens mij staat in je berichtje dat je sinds Januari 2004 met de pil bent gestopt. HAHAHAHA Die Kimpansee, zou ze nu al last hebben van zwangerschapshormonen ???

Maar even een tip aan jou. Lees even het berichtje van Jade. Ze vertelt dat ze na 43 dagen ongi is geworden. Onder de reacties heb ik een verhaaltje getypt over het uitrekenen van je gemiddelde cyclus. Om te voorkomen dat grotendeels mis klust, zeg maar. Heel veel succes met zwanger worden !!!

Liefs Biaggi

Hoi Biaggie,

Ik snap precies wat je bedoelt.
Ik heb cyclus gehad van, 33,46,41,33,39 en de laatste was 41. Dit heb ik gedeeld door 6 en kwam uit op 38,5. Handige tip van jouw zeg!
Afgelopen maandag hebben we geklust en zaten toen op een cyclus van 38. Hebben we dus goed getimed!! Vanavond gaan we weer klussen.
Ben benieuwd. Bedankt voor je tip!
Liefs van Kimmie

sorry, sorry!!

hopelijk zijn het zwangerschapskwaaltjes hahaha!!!

kzal de volgende keer beter opletten!
;-)!!

xx kimpansee

Terug
Bovenaan