hopla (konijntje) verjaardagsslingers.

hallo allemaal.
Het duurt nog even, maar mijn zoontje word in oktober 2jaar, nou had ik een vraagje of iemand weet waar je verjaardagsslingers, ballonnen e.d van hopla kunt vinden. Heb al op internet gekeken, maar nog niets gezien, wel veel over hopla.
Hij is er namelijk helemaal weg van.Misschien in oktober niet meer, maar dat zien we dan wel. Nou ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt.
groetjes Daan.

Hoi,

Ik heb even gezocht voor je op het internet misschien heb je aan deze pagina iets de officiele hopla site ik zag iets staan van een feestpakket.

www.     hopla.tv

via de webshop kan je op europa klikken dan op  nederland klikken en dan ga je naar andere producten daar staat het tussen.  

Hoop dat je er iets aan heb.

Groetjes chantal

Hoi Daan,

Sorry heb te snel geantwoord maar hier staan ook geen slingers op misschien is het een idee om zelf iets van slingers te maken door plaatjes van hopla uit te printen in kleur en die aan een lijntje hangen.

Wel netjes uitknippen natuurlijk ik ben van de werk verschaffing hahah.

Nou hoop dat je ze nog vind

gr chantal

hoi chantal,
o jammer zeg, nou in ieder geval bedankt voor het mee helpen zoeken,
dat is trouwens ook wel een idee, van dat uitknippen,
Bedankt, liefs Daan.

Hoi Hoi,

Bij de wibra hebben ze wel eens spulletjes van Hopla, maar slingers, ik weet het niet, maar je zou er naar kunnen vragen. Verder is Hopla een konijntje uit Belgie, dus misschien op belgische sites????? of winkels!

Succes!

Groetjes Lia

Terug
Bovenaan