Horeca werkzaam

Hallo moeders to be,

Ik werk zelf in de bediening en ben bijna 12 weken zwanger en vind het heel spannend als straks de boel weer open mag hoe het gaat zijn om te werken.

Want als ik nu al een half uur loop ben ik kapot. En dan draag ik nog geen borden of dienbladen.

Zijn er hier dames met ervaring of iets dergelijks ;)

Groentjes

 
De eerste 3 maanden en de laatste 3 maanden zijn over het algemeen het ergste mer vermoeidheid en buitenadem en geen energie hebben. Was bij mij bij beide zwangerschappen ook zo. Als het niet gaat er lekker mee stoppen. Je moet nog hard werken met bevallen straks. Geniet ervan
 
Ik was tot week 14 gruwelijk vermoeid, niet vooruit te branden en amper in staat te functioneren, vanaf week 15 praktisch van een op andere dag weer prima fit. Nu 28 weken en nog steeds vol energie, ondanks een drukke baan in het onderwijs en een kleintje van 1,5. Ik zou me dus nog niet te druk maken over ‘wat als’ en als het wel echt teveel is, kom je daar met je baas vast wel uit. Laten die terrassen eerst maar weer eens open gaan!
 
Weer even een ander verhaal: ik ben beide zwangerschappen van begin tot eind verschrikkelijk moe geweest met heel veel pijn. Dat kan dus ook gebeuren. Je werkgever krijgt jouw salaris 100% uitbetaald van het UWV als je ziek bent door zwangerschap, dus ik zou me er écht niet druk om maken ;)  Goed op jezelf letten, want niemand anders doet dat voor je. 
 
Ik werk als pakketbezorger bij postnl en heb tot mijn laatste week 5 dagen gewerkt. Sommige dagen heel zwaar en soms viel het mee. Ik was thuis wel kapot. ?
 
Terug
Bovenaan