Horen jullie ook alles harder?

Hi ladies,

Misschien beetje gekke vraag maar ik heb de laatste weken het idee dat ik alles veel harder hoor dan eerst. Ik vraag m'n man wel 3 keer per dag of hij zachter wil praten en hij zegt telkens dat hij ècht niet harder praat dan normaal... Ook als ik iemand hoor bellen denk ik: Jeeeeeetje wat schreeuw jij!!

Herkenbaar? ;)

Greetzzzzz Janneke

Hoi Janneke.. haha nee sorry mijn oren zitten al heel de zwangerschap dicht! ik moet juist steeds vragen wat zeg je nou?
Is allebei wel lastig hè?

Groetjes Macka

Hallo

Ook ik hoor tijdens mijn zwangerschap alles harder. Slaap maar met oordopjes in, maar hoor nu dan alles wat bij de buren gebeurt had ik anders nooit last van. Ook word ik dan zelfs steeds nog wakker van mijn man die ligt te snurken. Ik vraag hem ook steeds of alles wat zachter kan!

GRoetjes

Diarich

Haha, ik dacht al dat ik de enige was en dat ik gek aan't worden was! Ik heb zelfs mijn man naar de huisarts gestuurd om zijn oren uit te laten spuiten, omdat hij (naar mijn gevoel) steeds harder ging schreeuwen. Maar bij de huisarts bleek dat zijn oren helemaal niet verstopt waren haha. Mijn avond kan niet meer stuk, nu ik heb gelezen dat ik niet de enige ben met dit kwaaltje haha.

Groetjes Denise

Whoehahahaha Denise, wat een giller!!!! Nou ik ben dus niet de enige, dat is fijn.... Echt joh al die harde geluiden, word er gek van. Radio 538 verruil ik ook steeds vaker voor Sky Radio en Classic FM (ja echt waar...) en mn man probeert er nu wel rekening mee te houden. Wat apart toch alelmaal he?!

Greets Janneke

Hallo dames,

Tijdens je zwangerschap wordt je buis van Eustachius
wijder, daardoor hebben jullie meer last van het geluid
om je heen...
Ik vind het echt vreselijk als mijn man nu de radio aan-
zet in de auto, en hij vind het vreselijk om zonder muziek
te rijden...

Groet, Judith

Word je buis van Eustachius echt wijder?

Misschien is dat dan bij mij de reden dat hij nu helemaal verstopt zit met snot en ik dus met mijn rechteroor juist veel minder hoor.....

Terug
Bovenaan