Horen jullie op dit forum nog wel eens iets van Aurora?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Ik ben Mosy, 27 jaar en moeder van een zoontje van 3,5 jr en een dochtertje van bijna 7 wk.

Toen ik vorig jaar augustus stopte met de pil ben ik op dit forum meegaan kletsen. Zodoende ontmoette ik Aurora, die ongeveer tegelijk gestopt was.
Zelf ben ik snel, in september zwanger geraakt en ben overgestapt naar het juni-forum.
Wel altijd hier blijven komen en vooral meelezen en antwoord geven wanneer ik dacht te kunnen helpen.

Aurora zette zelf  haar weblog onder haar berichtjes, zodoende heb ik die wel eens bezocht, omdat ik nieuwsgierig was of haar kinderwens al in vervulling ging.
Onlangs nog gelezen dat ze hem zou stoppen en daar nog een berichtje geplaatst.
Helaas krijg ik geen enkele reactie van haar meer.
Vraag me sterk af waarom, we hebben toen over en weer gekletst en ik was altijd medelevend met haar.
Vind dit allemaal nogal lullig overkomen, ze laat echt totaal niets horen.

(misschien dat het moeilijk was dat ik wel snel zwanger was??)

Vroeg me dus af of ze hier wel nog komt of dat iemand haar kent en weet waarom ze niet reageerd?
Zelf heb ik altijd leuk contact op dit forum gehad en nu ook al heel lang op het juni-forum, vind het dan niet leuk als iemand zo doet.

Groetjes Mosy

hoi Mosy,

ook ik heb wel een paar keer contact met haar gehad toen ik probeerde zwanger te raken en heb ook over en weer gekletst. Ik ben ook na 2 maanden hier te zijn geweest zwanger geraakt en sinds dien niets meer van haar gehoord. Heb toen nog wel eens een berichtje geplaatst om te vragen hoe het met haar was omdat zij rond dezelfde tijd ongi moest worden, nou ja ik werd het niet maar zij is voor mij nog steeds een raadsel omdat ze niets meer terug schreef, jammer, maar misschien was het wel te veel voor haar ik weet het niet.

nou ja dan weet je tenminste hier bij wat meer hahaha

ik heb jou ook gevolgd hoor op het forum gelukkig is je dochtertje er toch nog uitgekomen he na al die weken hihihih

knuffel van Leonie 16w3d

Hoi!

Wel wat laat, maar bedankt voor je reactie.
Vreemd hoor, bij jou dus ook niets meer laten horen nadat je zwanger was.
Kan me voorstellen dat het best kan "steken" als jij niet zwanger bent en een ander wel.
Ik was dus ook na 2 mnd zwanger en zij niet, maar ik toende (net als jij) toch nog wel mijn interesse in haar en zij niet.
Jammer dat er mensen zo omgaan met dit forum, je bouwt toch iets op met elkaar vind ik - ook al is het anoniem.

Leuk dat je me hebt gevolgd en ja, ze is er toch nog uitgekomen, poehpoeh!
Een mooi meisje, nu alweer 8 wk, ligt lekker te kraaien, gaat zo snel allemaal.

Groetjes en een fijne zwangerschap.
Mosy

Terug
Bovenaan