Hormonaal gezwam

Hoi allemaal,

Even van me af praten, ben nu 18 weken zwanger. Eigenlijk gaat alles heel goed mag zeker niet klagen maar sinds deze week ineens last van hormonale buien, chagerijnig op iedereen, vervolgens daar weer verdrietig over zijn. Is dit herkenbaar?

Dacht even dat de hormonen mij niet konden raken ? maaar blijkbaar dus wel. Wat is het "stomste" waar jullie om huilen?
 
Ja, heel normaal? en het ergste is dus dat je het zelf echt door heb maar er niks aan kan doen. Ik moest op mijn werk huilen omdat iemand vroeg hoe het met me ging?‍♀️

Bij mij duurde het hooguit een weekje vollop en daarna nog heel afentoe een uitspatting, dus ik hoop dat het bij jou ook snel over gaat
 
Om mijn avondeten! Manlief vol liefde gekookt voor een doodvermoeide zwangere vrouw en ik moest huilen omdat het zo stonk en ik er dus misselijk van werd....
 
Toen ik van m'n dochter zwanger was werd m'n man gefrustreerd op de stofzuiger en trapte er tegenaan waardoor hij kapot ging. Ik heb echt mega hard zitten huilen ? en dat om een stomme, oude stofzuiger hahahaha
 
Haha bij de eerste had ik er heel erg last van. Niet dat ik boos deed tegen mijn man of mensen ofzo. Maar ik had meltdowns waar peuters voor buigen ? kon helemaal overstuur raken van dingen als mijn vinger pijn doen of dat de kerstboomvoet niet paste en stuk ging. Dat ik achteraf dacht: wauw! Waar ging dat over?? 
Nu met deze zwangerschap heb ik het een stuk minder. Maar ik loop op het eind en alles is zwaar en doet pijn. Dus vooral onbekenden op straat en in de winkel enzo, kunnen nog wel eens een minder aardige reactie krijgen. Maar ik sta niet te stomen tegen iedereen, gelukkig maar.
 
[quote quote=10530216]Ja, heel normaal? en het ergste is dus dat je het zelf echt door heb maar er niks aan kan doen. Ik moest op mijn werk huilen omdat iemand vroeg hoe het met me ging?‍♀️

Bij mij duurde het hooguit een weekje vollop en daarna nog heel afentoe een uitspatting, dus ik hoop dat het bij jou ook snel over gaat[/quote]Haha ohhh dat is zoo herkenbaar jaa!
Goed om te horen dat het snel weer afneemt hopelijk gaat het bij mij ook zo snel ? tot die tijd zorgen dat ik niemand ga slaan of openbaar ga janken haha alhoewel dat natuurlijk ook niet erg is :p
 
Ohh Littlegirl zo herkenbaar, mijn man zet altijd lief het eten aan en dan maak ik het vaak af. Nou was ik maandag dus pissig dat hij het zelf niet helemaal afhad...terwijl de schat ook gewoon 40u werkt en we het altijd zo doen samen haha.

Hopelijk snapte je man het ❤️
 
Ohhh heeeel herkenbaar, dacht eerst ook dat ik er niet zo last van had. Totdat: 
- ik moest huilen dat de bomen achter ons huis werden gesnoeid want ik vond het zo zielig voor de vogels
- ik moest huilen omdat mijn vriend een restje eten had opgegeten terwijl ik daar (vlak voor het avondeten) ineens zin in had. Ben woest drie uur in mijn bed gaan liggen.
- ik moest huilen omdat mijn vriend won bij een spelletje kaarten
- ik moest huilen dat ik alleen maar mijn frietjes opkreeg en ik echt nog zin had in een hamburger maar die er gewoon niet meer bij paste 
Jaaaa, was echt een feest hahaha!
 
Terug
Bovenaan