hormonale veranderingen

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik ben 13 aug gestopt met de pil, omdat we graag kinderen willen. Nu ben ik 16aug voor het laatst ongesteld geweest. Zit nu op dag 49 van mijn cyclus. Heb sinds vannacht erge pijn in mijn buik/ zere rug je kent het wel. Ben nog niet ongesteld geworden. Heb wel getest, maar negatief. Wat gebeurt er toch allemaal met je lichaam als je met de pil stopt. (oa. zeer vette huid) Wat zijn jullie ervaringen.

Anoniem, ik ben al bijna een jaar gestopt met de pil en ik kreeg een "puberhuid" na het stoppen. Vreselijk!! Verder ga je nu pas merken wat de pil allemaal heeft onderdrukt in je lichaam. Ik werd na het stoppen van de pil ook pas na 50 dagen ongesteld. Probeer je nog even geen zorgen te maken en even af te wachten. En anders bel je toch de huisarts.

Succes! Cindy

Zo te zien zijn we zo ongeveer gelijk gestopt. Ik kreeg direct na het stoppen (midden in cyclus) wat bloedigen, dit bleek achteraf toch een ongi te zijn. Vervolgens moest ik 26 dagen wachten, nu "echt" ongi. Ben daarna begonnen aan mijn officiele 1e ronde. En nu maar afwachten......ik houd deze keer maar rekening met een cyclus van 26-34 dagen.....Ook mijn huid is vetter dan eerst, ook voel ik me sneller opgeblazen.
Succes in ieder geval, hoop dat je ongi spoedig komt!

Hoi Anoniem,

Toen ik stopte was ik een hele tijd super- emo, moest om het minste bij wijze van spreke janken en zo'n huilebalk ben ik nu weer niet (in tegendeel zelfs)... Mijn regels zijn wel snel vrij normaal geworden, maar heb nu een langere cyclus dan voor de pil...

Groetjes,
Erika

Hoi! Ik had de eerste paar maanden ook last van pukkeltjes. Gevoelige tepels en heel veel hoofdpijn. Had gelukkig wel direct een regelmatige cyclus. XXX

Terug
Bovenaan