hormonedansje

A

Anoniem

Guest
allereest allemaal een vruchtbaar 2005 meiden. maar even dit ik was 24 dec weer ongi en moest de derde dag van me ongi met clomid gaan beginnen voor 5 dagen.dat heb ik dus gedaan,en gistere 3 jan me eerste eisprong dag ik heb het nog nooit zo heftig meegemaakt en vandaag weer moest gewoon even stoppen met me werk ik had het even niet meer,nu zit het nog steeds te rommelen in me buik dus heb eindelijk een hevige eisprong.dus dat wordt klussen de komende dagen ik kan jullie wel zeggen dat ik daar super blij om ben dat de hormonen een danje doen om het maar zo te zeggen...het is misschien een maf verhaal maar ik ben er blij om dikke knuffels van pepe.(mercedes)

Je hebt toch ook wel voor je eisprong geklust hoop ik?
De zwemmers hebben tijd nodig om bij je eitje te komen.

Pepe,

klinkt in ieder geval veelbelovend, want je weet nu dat je een eisprong kan krijgen met clomid.

Duimen maar!
Miep

Hallo Pepe,

Ik las je verhaal. Wat een opluchting zal dat zijn. Maar hoe lang is jouw cyclus eigenlijk?Want je had je ei best snel na je menstruatie.
Mijn cyclus is vrij onregelmatig, maar ik ben 22 december ongi geworden, dus ik verwacht dat ik ongeveer vanaf vrijdag mijn ei heb. (laatste cyclus was 30 dagen)! Nu heb ik al de hele week last van veel afscheiding, maar helemaal waterig..... het is net sperma wat eruit loopt, maar ik kan er geen draden mee trekken. Ook heb ik vaak dik wit slijm, maar ook iet draderig. Begin een beetje bang te worden dat ik geen ei heb. Snik snik.
Zit nu in ronde 5 en begin ongeduldig te worden. Iedereen in mijn omgeving word zwanger. Waarom wij niet?????
Misschien weet jij antwoord op mijn vraag??
Natuurlijk ga ik voor je duimen dat het deze keer raak zal zijn bij jou!!

Liefs Yvette.
mijn mail adres is: yvetvaneijsden@hotmail.com

Terug
Bovenaan