hormonen de schuld geven?

Ben altijd wel emotioneel geweest, zakdoekjes bij hart in aktie, all you need is love kerst special.
Maar nu...   niet normaal.
Er hoeft maar iets te zijn en het word al wazig voor mijn ogen.
Een mooi bevallingsverhaal, iets zieligs op tv. Dat drama vorige week, ik had een klein stukje van de mis zondag op tv gezien en toen ik die vader in tranen zag...hoppa..
Mijn beste vriendin gaat trouwen, ik weet alles behalve de jurk. Toen ze vertelde dat ze hem gevonden had en hoe mooi ze eruit zag.. tranen  hahaha.. ik hoop niet dat het zo blijft want dan kan ik op 2 juni een mega pak zakdoeken meenemen.

Hebben jullie dat ook?

Elise,

Kan je vast vertellen, dat dit altijd blijft. Nou ja bij mij dan.
Het hoort denk ik gewoon bij het moeder zijn. Dat we wat zachter worden en gevoeliger.

Bij mij is het nooit meer weg gegaan.

Natas

Ik herken het,.. vind mezelf bijna zielig haha..
Bij een kleine gedachte aan iets mooi moet ik al achterover gaan hangen om mijn tranen weg te knipperen haha..

Enjoye the club!

Esmé mv kay

Oei wat herkenbaar. Ik kon altijd wel alle films kijken (niet dat ik die enge films  leuk vond, maar het ging prima), heb zelfs naar Hannibal (dat stuk dat ie hersenen zit te eten) zitten te kijken zonder kriebel op mijn rug. En ook  bij heel emotionele films  zat mijn  man te huilen ("oh, wat zielig!!") en k hem troosten.

Nou....  nu zit ik te grienen!

Er hoeft maar een vleugje ellende of zieligheid of emotie op tv te zijn en ik schiet al vol. Drama!!!

Barbara  
Mirne is nu 20 weken  

Ik heb het ook nog steeds. Ben in juli bevallen. Tijdens de zwangerschap was het al erg, maar nu dus nog steeds. En al helemaal als het iets is wat met kinderen te maken heeft. Zoals pas dat op het nieuws was dat een auto met ouders en baby in de sloot was beland en de ouders beiden overleden. Of dat jongetje van 8 dat is vermoord.
pff das ff een paar traantjes laten.

Terug
Bovenaan