Hormonen en de laatste loodjes

Hey meiden, maandag de 23e sta ik gepland voor een KS ivm een placenta praevia totalis.
Vanmorgen weer bij de gyn geweest voor controle en de kleine meid zit nog lekker all-inclusive.
Ik schijn een positieve uitzondering op de regel te zijn dat ik week 39 al gehaald heb zonder ook maar een drupje bloedverlies. Elke week trekken ze een nog verbaasder gezicht als ik zeg dat ik nog steeds nergens last van heb. Gelukkig maar hoor, hoe langer de kleine blijft zitten hoe beter.
Maar ik zit nu wel echt de dagen voorbij de kijken.....Bij mijn eerste had ik een goede thuisbevalling en overkwam het me een beetje. Nu staat het tasje klaar en wacht maar tot het maandag is.
Ik ben werkelijk niet te genieten, vooral manlief moet het ontgelden. In de avonduren dan, want overdag ben ik druk genoeg met een peuter van bijna 3.
Kortom, echt de laatste loodjes!
Ik wens iedereen die ook nog zit te wachten veel succes!

He heel veel sterkte en succes komende maandag. Spannend lijkt me dat, dat je al weet dat je kleintje geboren gaat worden. Nog even volhouden dit weekend en probeer er nog een gezellig weekend van te maken.

Succes maandag en met de laatste loodjes! Ik ben morgen uitgerekend en het zoooo zat. De dagen kruipen maar langzaam voorbij en als mijn man thuis is, kan ik alleen nog maar janken. Het rommelt al een tijdje en iedere keer hoop ik dat het doorzet, maar tot nu toe dus helaas zonder resultaat. Ik heb ook zoooooooo genoeg van al die kwaaltjes. Van mij mag die kleine snel komen. Hooguit nog 2 weken nu.
Liefs Wendy

@Clasce : bedankt! Morgen is mijn schoonmoeder jarig en ga ik mezelf en de kleine man maar laten betuttelen daar. Lekker op mijn gat zitten en taartjes eten :) O ja, en in bad liggen heb ik mezelf voorgenomen, want dat hebben we thuis niet!

@ wendy :Tja, die mannen hebben wat te stellen met ons, haha. Is het je eerste, want dan kun je echt zitten wachten en met elk krampje denken dat het begint.
Ik hoop dat de kleine je niet te lang laat wachten!

Heel gek, het is de tweede, dus zou je denken dat je het allemaal wel weet. Aangezien geen een bevalling hetzelfde is, weet je dus eigenlijk dat het nu wel anders moet zijn. Bij de eerste had ik alleen een dag van tevoren voorweeen. Nu al een paar weken.
Lekker hè, in bad?! Wij hebben ook geenbad, maar ik ga regelmatig bij mijn ouders. Even helemaal ontspannen.

Terug
Bovenaan