Hormonen en man?!

<p>Zijn er meer dames die soms hun man achter het behang willen plakken?</p><p>Of helemaal niks kunnen verdragen van hun man?</p><p>Of dagen ruzie hebben om niks?</p><p>Ik word er soms echt gek van, dan vind ik het later ook wel weer zielig voor hem, maar op het moment dat de bom ontploft wil ik hem soms het liefst buiten zetten. Eigenlijk ook weer niet want dat vind ik dan toch ook wel weer zielig. Maar ik kan me soms gewoon echt niet inhouden ?</p>

He Oumbaby, 

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: ja! Haha, ik hou ontzettend veel van mijn man en zou dit ook echt niet zonder hem kunnen. Maar wat kan ik sommige dingen ineens niet uitstaan! 
We hebben gelukkig geen dagen ruzie, maar als ik moe ben na een dag werken o.i.d. kan ik gewoon veel minder van hem hebben. Gelukkig is hij de meest nuchtere persoon die er rond loopt en neemt het allemaal met een korrel zout. Achteraf voel ik me altijd weer schuldig en kan hij er alleen maar om lachen. 
Ik ben zelf vrij nuchter ingesteld, dus ik gooi het maar op hormonen. Mijn man zegt ook altijd: hou nou maar op, je gaat hier toch weer spijt van krijgen, want het zijn alleen maar de hormonen die te keer gaan. Soms werkt het, soms is het olie op het vuur. 
Terwijl ik dit type voel ik me haast weer schuldig haha

He Oumbaby, 

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: ja! Haha, ik hou ontzettend veel van mijn man en zou dit ook echt niet zonder hem kunnen. Maar wat kan ik sommige dingen ineens niet uitstaan! 
We hebben gelukkig geen dagen ruzie, maar als ik moe ben na een dag werken o.i.d. kan ik gewoon veel minder van hem hebben. Gelukkig is hij de meest nuchtere persoon die er rond loopt en neemt het allemaal met een korrel zout. Achteraf voel ik me altijd weer schuldig en kan hij er alleen maar om lachen. 
Ik ben zelf vrij nuchter ingesteld, dus ik gooi het maar op hormonen. Mijn man zegt ook altijd: hou nou maar op, je gaat hier toch weer spijt van krijgen, want het zijn alleen maar de hormonen die te keer gaan. Soms werkt het, soms is het olie op het vuur. 
Terwijl ik dit type voel ik me haast weer schuldig haha

Ik heb het ook hoor, vind het verschrikkelijk. Gelukkig nu weer even een tijdje terug maar rond de 9 weken hadden we elke dag ruzie. Hij zei dat ik misbruik maakte van de zwangerschap en hij leek het allemaal even niet meer te begrijpen. Ik voelde me zo verdrietig en boos. Het zijn de rothormonen en het wordt gelukkig echt minder rond de 12 weken. 

Ja ook ik herken het. Om niets weer die woorden met m. Heel irritant, hij is geen prater maar een wegloper en dat maakt me nog chagerijniger. Mar hij zegt zelf al zodra ik wat rustiger ben (en hij ook) maar schatje, ik hou wel van je hoor. En je doet alleen maar zo door ons kleintje die je nu hebt, het zijn de hormonen. Je meent het niet. Hahah 
hele lap tekst voor iemand die niet van praten houd ? 

Ja heel herkenbaar! Mijn man denkt heel vaak heel grappig te zijn, maar dan bij alles wat hij doet. Vanaf het moment dat hij thuiskomt doet hij dan 'grappig' totdat hij gaat slapen.. de deur gaat open met een dansje, hij neemt een hap eten en kijkt er zogenaamd vies bij, de afwas moet gedaan worden en dan zegt hij als grap: hop hop vrouw ga naar je hok! Ga zo maar door.. ik ben dat na een paar minuten al zat, aangezien mijn energielevel gewoon op 0 zit af en toe. En dan liggen we na zijn grappen en grollen eindelijk in bed, en dan maakt hij een opmerking: zo die voorgevel van je is echt gegroeid, k ben nu al jaloerd op die baby,  dan denk ik echt.. ik weet niet wat jou plan is , maar als dit jou toespeling is naar iets intiems, rot dan maar op want je irriteert me de hele avond al! En hij snapt er dan niks meer van hhaa

Ja herken het. Echt ruzie om niks. En inderdaad een de die zegt hier dat de man het dan op een excuus gooit en ja ik probeer mijn man toch een beetje artikelen te laten lezen zodat hij het een beetje begrijpt. (Hoop ik!!)
hier op deze app staat trouwens een artikel geschreven door een man dus als je het een beetje slim brengt zeg je kijk, zwangerschap is geen excuus en nu hoor je t is door een man en hij geeft advies waar je op moet letten zodat we minder ruzie hebben. Nou win win dat ie het eventjes leest. 

Mijn man is echt zo type die na de ruzie gewoon lekker neutraal doet en het laat gaan. Hij zegt ook, let iT go,blijf er niet in hangen hahaha maar ik merkte dat ik dingen groter maak maar vooral ook minder snel loslaat. Ik blijf mijzelf herinneren dat t maar aan de hormonen ligt maar soms vergeet je dat. 
Anyway, hij fout of jij fout gewoon na afloop een knuffel en klaar haha niet teveel energie in steken. 

Liefs 

Terug
Bovenaan