Hormonen en ongesteld

<p>hallo dames ik heb echt een vraag en hoop zo dat er hier meiden zijn die mij er misschien een antwoord op kunnen geven.</p><p>ik heb best wel last van mijn hormonen sinds de kleine meid geboren is. Ben er zelfs voor bij de dokter geweest tot twee keer toe omdat ik zo’n opgejaagd en zenuwen gevoel heb.</p><p>nu was dat bijna over maar opeens is het weer vollop aanwezig maar heb ook enorm het gevoel dat ik ongesteld moet worden weet iemand of dit in combinatie kan staan met elkaar ????</p><p>ik hoop echt dat iemand mij gerust kan stellen haha</p>

Ik heb ook last van met ongesteld zijn hoor. Ook daarvoor een gevoel van onrust . Ik heb dan ook van waarom voel ik me zo... dan wordt ik ongesteld en dan denk ik oké het is daarvan na mijn ongesteld zijn zakt het weer weg.

Thanks voor je antwoord!
het is bij mij ook pas de eerste x dat ik ongesteld zou moeten worden. Dus daarom dacht ik ook misschien doet dat een hoop met je lijf 
Want ik dacht echt dat ik alles aardig op de rit had na die eerste weken en opeens voelde ik mij zo rot en huilerig en nu denk ik het lijkt er echt op dat dat eraan zit te komen.

Ik had dat ook erg bij de eerste keer. Zat er voor mijn gevoel enorm tegenaan te hangen, oftewel het voelde een paar weken lang alsof het elk moment kon komen. Niks aan maar komt goed

Je zou de huisarts kunnen vragen om bloed te prikken op je schildklierwaardes. Ik heb tussen de zwangerschappen een te snel werkende schildklier gekregen. Daar kun je dat zenuwachtige, opgejaagde gevoel ook van krijgen. Bovendien zijn je hormonen dan ook uit balans. Wie weet levert het duidelijkheid op!

Idd even bloedprikken ivm schdklier. Ik had na mijn 1e zwangerschap ook erg last van hormonale schommelingen (dacht ik) en een gejaagd gevoel. Mijn moeder adviseerde me toen bloed te laten prikken omdat zij ook in het verleden een ontregelde schildklier heeft gehad en ja dit was het bij mij achteraf ook.
Gelukkig maar want ik wilde mijn man soms wurgen bij discussies en ik wist dat het niet normaal was maar ik voelde zo'n vuur in mij ?

Oooooww misschien is dat nog een idee over mijn bloedprikken.
Mijn moeder gebruikt ook medicatie voor haar schildklier.
Moet ik alleen weer de dokter bellen haha!
Ik heb ook het idee dat het met mijn menstruatie te maken heeft hoor want omdat dat nu er opeens is  en dat gevoel vanaf het weekend speelt.
Rot hormonen ben er veel te gevoelig voor

Terug
Bovenaan