Hormonen geïnjecteerd terwijl ik al zwanger ben

<p>Hallo allemaal,<br /><br /></p><p>Ik ben nieuw hier en ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik kan op internet niets vinden en de arts in het ziekenhuis kan me ook geen bevredigend antwoord geven. Hopelijk weet iemand van jullie meer over het volgende.</p><p>Ik ben gestart met IUI. Vijf dagen geleden ben ik aan mijn zesde en laatste IUI gestart en heb ik 5 dagen FSI geïnjecteerd. Het viel me op dat mijn menstruatie uitbleef en ik heb een zwangerschapstest gedaan.</p><p>Overal staat vermeld dat je FSI niet mag gebruiken tijdens zwangerschap. Maar nergens staat er waarom niet en wat er kan gebeuren. Is er iemand bekend mee? En weet iemand met welke scenario’s ik rekening moet houden?</p><p>Liefs,</p><p>S.</p>

Ik begrijp je verhaal niet helemaal goed denk ik. Je bent zwanger, maar toch een nieuwe ronde IUI gestart? Ik heb zelf 9 behandelingen gehad en begon altijd pas op dag 3 van de nieuwe cyclus (dus wanneer de menstruatie al begonnen is) met hormonen spuiten. Ben je dan gewoon met de hormonen begonnen zonder dat er een nieuwe cyclus was opgestart? Vreemd dat ze je vanuit het ziekenhuis niet verder kunnen informeren, daar zouden ze je hier toch mee moeten kunnen helpen.

Oei, incapabel is een mild woord voor die instantie/arts. Ten eerste word je onnodig en op een foutief moment behandeld. En dan kunnen ze je nu nog niet eens verder helpen qua info?? Gewoon ongelofelijk! Laat je niet afschepen in deze situatie aub! Wij kunnen al helemaal geen betere processen aanbieden hierin….

Terug
Bovenaan