HORMONEN!!!!! getverrrrr

Ik ben blijkbaar af en toe echt niet te genieten, op het momend zelf merk ik het niet, maar ff later denk ik dan weer heb ik echt zo gedaan.,.... mijn vriend heeft het echt zwaar te voorduren met me, soms ben ik echt verschrikkelijk tegen hem, hebben jullie daar ook soms last van???

Soms ben ik ook net een zeef, ik vergeet zo veel, en dingen die gezegt worden gaan zo ontzetted langs me heen, ik vind het zelf vervelend worden, ik hoop niet dat dit tot het einde zo blijft

Owja, en er word vaak gezegt geniet er nog maar van die 40 weken zijn zo voorbij, maar ik vind tot nu toe dat die weken voorbij kruipen.... en die eerste 12 weken met al die onzeker heid, ik vind het echt een verschrikking, hopelijk gaat het na die 12 weken beter met minder onzekerheden en kan ik er dan lekker van gaan genieten.

Sorry moest het allamaal even van me afschrijven,

Ja die onzekerheid de eerste weken heb ik ook wel hoor. Morgen krijg ik een echo en ben ook weer zo benieuwd. Ik hoop dat de tweeling het goed doet en dat de hartjes van allebei kloppen. Vorige keer (2 weken terug) toen was 1 vruchtzakje wel een stuk kleiner. Maar ik ben ook blij als die eerste 3 maanden voorbij zijn. En je straks wat kunt voelen in je buik.

Gelukkig heb ik zelf niet erg veel last van mijn hormonen. Het valt nog mee. Misschien komt het nog :)

Liefs!

Herken het helemaal! Ben vooral onaardig tegen collega s die steeds hetzelfde komen vragen. Vandaag ook lelijk gedaan tegen een cliënt omdat hij blijft bellen en steeds hetzelfde vraagt. Vind dat dan wel erg!

Ben ook erg onzeker. Hoop dat die twee weken dat ik nog moet tot de 12 voorbij vliegen!

Ik heb ook nog geen last van die hormonen. Maar ik kan wel zeggen dat na 12 weken het toch anders gaat worden. Je gaat je zelf beter voelen, daarna ga je je baby voelen bewegen en dan 20 weken echo en geslachtsbepaling daarna ben je druk bezig met de babykamer en shoppen en dan gaat het wel snel.

Terug
Bovenaan