hormonen het is dat ze nodig zijn!!!!

Hoi allemaal

De hormoontjes zijn aardig aan het werk gegaan. In het ziekenhuis hadden ze uitgelegd dat sommige mensen er tegen kunnen en andere pech kunnen hebben.
Nou ik hoor helaas bij de laatste catogorie. Ik huil tranen met tuiten  heb weinig weerstand. Wordt vrij snel boos ( zacht uitgedrukt) en gefrustreerd.
Ook krijg ik blauwe plekjes op de spuit plek.

En toch, toch ga ik door we gaan er voor net als vele andere hier....
We geven de moed niet op hebben zakdoeken genoeg. Moet alleen nog een boksbal aanschaffen
Vandaag voel ik me helemaal een zak aardappelen hopelijk is het morgen weer over.
Dat zal vast wel want wat van zelf komt gaat ook vanzelf weer over zeggen ze tenminste.....
Zo alles is er uit ik moest het even kwijt

Voor iedereen veel succes positieve energie

groetjes rozemarijn

Heee Rozemarijn,

De een reageerd zo op de hormonen en de ander zo, hoop dat je niet al te emotioneel bent vandaag. Sterkte ermee, en laat het maar lekker los, hoop dat je geen blauwe plekken er meer van krijgt. Ik denk aan je, en we sturen de positieve energie rond op het forum, zal voor ons allemaal goed zijn ok.

liefs van mij

Hoi Rozemarijn
Wat vervelend allemaal die hormonen maar ja we nemen alles maar voor lief om ons doel te kunnen bereiken.
Je weet waar je het voor doet en dat is een mooie gedachte
Ik hoop zo en zal voor je duimen dat het bij deze ene keer blijft.
Veel sterkte
en stoom afblazen daar is dit forum voor dus dat mag je altijd lekker doen.
Groetjes Sabine

Meen je dat nou?

Oh......lekker dan.

Na de prikinstructie ben ik trouwens ook een week of langer blauw geweest op mijn buik en een zeurderig pijntje wat maar niet weg wilde gaan.

Hoop niet dat ik dat ook ga krijgen zo.
Maar ja je zal net zien.

Gek he, je weet dat je dat niet moet doen en je kan er toch niets aan doen.
Weten de mensen in je omgeving dat je daarmee bezig bent? Dan zal er heus wel begrip voor zijn.
Mijn collega hier tegenover mij zit zich nu ook al helemaal te verheugen. Hij kent mij nu al langer dan vandaag ( 8 jaar) en weet hoe ik ben. Maar......heb gezegt dat ie het moet zeggen als ik raar ga doen.

Sterkte en hopelijk blijft het maar bij even spuiten en heb je straks goed nieuws!

Cynthia

Wat een raar spul is dat maar die hormonen. De ene keer wil je ze dolgraag hebben om het een en ander   voor elkaar te boksen en de andere keer ben je ze liever kwijt!!
Het is heel herkenbaar wat jij schrijft. Ik hoef dan niet te spuiten maar heb al last van het slikken van enkele tabletjes! Het ene moment is alles goed dan kijk je naar buiten zie je dat het regent en dan gaan de ogen ook vanzelf regenen!

Bij mij zijn de hormonen ook aardig aan het gieren. Laat dingen uit mijn handen vallen (dure pan op de grond, hup deuk erin grrrrr) verlies met een spelletje vier op een rij en begin gewoon te huilen.....erg vreemd allemaal. Enne ik boks gewoon met mijn ventje! Stoeien is dan erg lekker!

Maar gooi het er gewoon uit op deze site! Daar is ie voor bedoeld meid! Veel sterkte met dat rare goedje. Ach we weten waar we het voor doen!

Veel sterke en succes
Liefs Sjanneke

Terug
Bovenaan