hormonen op volle toeren.

Sorry dames effe klagen hoor. had voor Tjerk een philips babyfoon. Dus ook 1 aangeschaft voor nummer 2. Tjerks babyfoon ging kapot, dus philips gebeld (had de bon niet meer en eerlijk gezegd) Maar aan de productiedatum kon ze zien dat deze nog in de garantie zat (12 april voor gebeld) nou er zou een nieuwe komen. Nog niet binnen. Maar hadden die andere ook dus nog geen ramp. Als hij maar niet constant liedjes bleef spelen. Dus ook daarover gebeld. Zonder babyfoon is geen optie dus naar de babydump om deze te ruilen. Gevolg de nieuw meegenomen: hetzelfde probleem. De liedjes blijven door gaan. Ik vorige week philips gebeld, ja ik zou ook hier voor een nieuwe krijgen, maar dan 1 met camera, want die ik had was niet voorradig. Was ik niet blij mee en uiteindelijk via een andere afdeling zou ik toch degene krijgen die ik altijd al had. Moest alleen even de bon inscannen. Zo gezegd, zo gedaan. Week later nu en had nog niks ontvangen. Dus gebeld. Ja mevrouw op deze bon staat niet het typenummer, dus kunnen hem niet omruilen voor u. U moet terug naar de winkel. Goed na een hoop gemopper van mijn kant, babydump gebeld en kon hem om komen ruilen. (weer een 2 uur verder) We proberen de volgende 2 uit. Weer hetzelfde. Liedjes blijven spelen. Dus ze konden me niet helpen, dan alleen een handgeschreven bon te maken met de typenummers erop, om alsnog bij philips een omruiling te kunnen krijgen. Weer gebeld, Nee met een handgeschreven bon kon dat niet. Dat moesten ze maar even in de kassa voor me veranderen. Ik zou alsnog naar de winkel terug moeten (waar ze wel heel graag willen,maar me niet kunnen helpen) om het probleem op te lossen. Weet niet of het aan de hormonen ligt, maar ben toch echt uit mijn slof geschoten. Dit is toch niet normaal of wel dan? De ene babyfoon willen ze zo omruilen en de andere met bon dus niet. Ik snap er niks van. Ik heb ze netjes beiden betaald en dat ik er door de ene die kapot gaat, achterkom dat de andere niet helemaal in orde is, is toch niet heel raar, dat ik ze op dezelfde dag meldt?

ik geef je helemaal gelijk!!
Ik was alleen uit me slof geschoten, je heb het nog netjes gehouden....typisch kastje muur verhaal.

Ik hoop dat je snel de goede binnenkrijgt!!

Ik vind dat je nog lang redelijk bent gebleven laten we zo zeggen de gene die mij maar iets tegen werkte op het eind kreeg direct de wint van voren gelijk of geen gelijk

Ik vind dat je nog heel lang netjes bleef. Ik zou allang uit mijn slof zijn geschoten... vooral nu... met die extra hormonen...

Het probleem zit niet in de winkel daar willen ze alles wel doen. Hebben me een ander, duurder type aangeboden en geprobeerd dezelfde te krijgen maar dan een goede. Dus daar heb ik ook niet te klagen. Maar de service van de philips consumentenlijn, dat is de ramp. Weer gebeld, dossier moet doorgezet worden naar een andere afdeling. Ik geklaagd dat de eerste babyfoon ook nog niet hier is. Vervolgens sta je weer een half uur in de wacht en hoor je dat ze er even niks aan kunnen doen vandaag. (sorry voor degene die mij aan de telefoon had vandaag !) Ik word morgen teruggebeld over hoe en wat het nu verder gaat. Ze doen verdorie net of je een oplichtster bent. Heb 2 nieuwe babyfoons gekocht en het ligt niet aan mij dat die dingen niet goed zijn. Anders hadden ze er in de winkel toch ook geen last van?

Terug
Bovenaan