Sorry dames effe klagen hoor. had voor Tjerk een philips babyfoon. Dus ook 1 aangeschaft voor nummer 2. Tjerks babyfoon ging kapot, dus philips gebeld (had de bon niet meer en eerlijk gezegd) Maar aan de productiedatum kon ze zien dat deze nog in de garantie zat (12 april voor gebeld) nou er zou een nieuwe komen. Nog niet binnen. Maar hadden die andere ook dus nog geen ramp. Als hij maar niet constant liedjes bleef spelen. Dus ook daarover gebeld. Zonder babyfoon is geen optie dus naar de babydump om deze te ruilen. Gevolg de nieuw meegenomen: hetzelfde probleem. De liedjes blijven door gaan. Ik vorige week philips gebeld, ja ik zou ook hier voor een nieuwe krijgen, maar dan 1 met camera, want die ik had was niet voorradig. Was ik niet blij mee en uiteindelijk via een andere afdeling zou ik toch degene krijgen die ik altijd al had. Moest alleen even de bon inscannen. Zo gezegd, zo gedaan. Week later nu en had nog niks ontvangen. Dus gebeld. Ja mevrouw op deze bon staat niet het typenummer, dus kunnen hem niet omruilen voor u. U moet terug naar de winkel. Goed na een hoop gemopper van mijn kant, babydump gebeld en kon hem om komen ruilen. (weer een 2 uur verder) We proberen de volgende 2 uit. Weer hetzelfde. Liedjes blijven spelen. Dus ze konden me niet helpen, dan alleen een handgeschreven bon te maken met de typenummers erop, om alsnog bij philips een omruiling te kunnen krijgen. Weer gebeld, Nee met een handgeschreven bon kon dat niet. Dat moesten ze maar even in de kassa voor me veranderen. Ik zou alsnog naar de winkel terug moeten (waar ze wel heel graag willen,maar me niet kunnen helpen) om het probleem op te lossen. Weet niet of het aan de hormonen ligt, maar ben toch echt uit mijn slof geschoten. Dit is toch niet normaal of wel dan? De ene babyfoon willen ze zo omruilen en de andere met bon dus niet. Ik snap er niks van. Ik heb ze netjes beiden betaald en dat ik er door de ene die kapot gaat, achterkom dat de andere niet helemaal in orde is, is toch niet heel raar, dat ik ze op dezelfde dag meldt?