hormonen/stemmingswisselingen

...ik kan de laatste tijd zo humeurig zijn.
Ineens heel verdrietig of juist snel geirriteerd.
Er hoeft maar 'iets' te gebeuren of gezegd te worden en ik kan erg heftig reageren.
Zo ken ik mezelf totaal niet. Had ik bij de vorige zwangerschappen geen last van.
Ik heb hier overigens zelf het meeste last van. Mijn man zegt dat ik wel wat sneller huil om dingen/wat emotioneler ben, maar dat hij me niet extra snel kortaf, geirriteerd of boos vindt.
Tja, fijn om te weten, maar ik voel dat  dus anders.
Hebben jullie dat ook?
En hoe gaan jullie er mee om?
Ik probeer het maar over me heen te laten komen, het zakt nl ook meestal weer
vrij snel af.

Liefs Manda 26.6

hey manda,

ik heb er ook erg last van, weer...! bij mijn vorige zwangerschap ook al, het emotionele valt wel mee, maar ik kan zo extreem heftig reageren of boos op de kids worden terwijl ik ook helemaal niet zo ben normaal, ik vind het ook erg vervelend en vind het achteraf zo rot dat ik weer uit mn slof schoot om bijna niets............ik laat het verder ook maar over me heen komen en probeer wat relaxter te doen maar dat lukt niet altijd helaas...............

groetjes susanne

hier nog zo 1!

met mijn eerste dochtertje kon de wereld vergaan en nog was ik happy en kon niets of niemand mijn boos/verdrietig etc krijgen.

Nu, ik ontplof! ik heb er geen andere woorden voor. heel impulsief en rechtdoorzee. soms schrik ik van mezelf!
en waar gaat het dan over? een opmerking zoals 'je staat met 1 wiel op de stoep' nou nou nou....hoe DURFT iemand mij ZO aan te spreken?!

ehum...nog 9 weekjes...

Haai,

ja ook hier zijn de emo weken weer aangebroken helaas.
Als ik in de auto zit en ik hoor trieste muziek zit ik al te grienen.
Ook bij een woordenwisseling met manlief voel ik mij intens ongelukkig.
En mijn dochter krijgt op het moment zo'n 1000 kusjes/ knuffels per dag, omdat mama enorm veel van haar houdt en dit persé moet late weten haha!

Groetjes!

gisteren op het journaal ging het over en meisje van 12 dat door haar ouders is mishandeld/ neergestoken :( wat een leed bestaat er toch.

en Trijntje doet het hier ook goed hoor, ik weet alleen de titel niet zo direct...

Terug
Bovenaan