Hormonen

Hallo Allemaal,

Ben al een tijdje op dit forum om mee te lezen met jullie ervaringen.Zal me eerst even voorstellen, ben bijna 26 en heb diabetes, probeer nu vanaf vorig jaar december zwanger te raken via de gynacoloog met hormonen( clomid en pregnyl) omdat ik van mezelf geen eisprong heb, dus iedere maand ongeveer 4 keer naar het ziekenhuis om te laten kijken of mijn eitjes groeien en ze kunnen dus precies zien wanneer ik mij eisprong heb. Na de eisprong spuit ik pregnyl om de eventuele innesteling goed te laten verlopen. Net als jullie is het iedere maand weer super spannend, die twee weken wachten zijn het ergst, probeer er dan maar eens niet teveel mee bezig te zijn! Zijn er meiden die ook zwanger proberen te raken met hormonen en/of diabetes hebben?Heel veel succes allemaal en ik hoop iets van jullie te horen.
Fijn om even hier je verhaal kwijt te kunnen!

Liefs Sindy

hallo sindy
ik heb niets van dit alles hoor maar wilde je gewoon even veel succes wensen.
lijkt mij moeilijk als je jezelf moet spuiten enz. al is het voor een goed doel lijkt mij inderdaad dat je er dan alleen nog maar mee bezig bent.
succes groetjes tijger

Hoi Sindy,

Ik zit inderdaad ook niet helemaal in hetzelfde schuitje. Lijkt me wel een heel gedoe zeg, 4 keer in de maand naar het ziekenhuis. Maar dat heb je er wel voor over, vooral als het eenmaal raak is!! Ik hoop dan ook voor je dat dat niet lang meer duurt.

Liefs,
Margreet

Terug
Bovenaan