Hormonen

Hallo dames

Voor ons komt er weer nieuwe maand klussen aan. Op zich ook wel leuk natuurlijk. Ben vrijdagnacht ongesteld geworden. Na een vreselijke nacht en teleurstelling gaan we weer dapper verder. Maar ik ben altijd zo ontzettend emo. Ik ben op zich wel een persoon die snel huilt, maar als ik ongesteld ben nog erger. Gisteravond was het ook weer raak. Om de domste dingen krijgen we dan ruzie en jank de ogen uit mijn hoofd. Gelukkig is mijn vriend erg begripvol en snapt dat het toch ook de hormonen zijn die meespelen. Maar ook mijn gevoel. Natuurlijk vind hij het wel jammer dat het deze maand niet raak was, maar hij laat het zo weinig merken. Maar ja dat is geloof ik ook het verschil tussen mannen en vrouwen. Morgen weer aan het werk. Dus ga dan niet meer elke dag naar deze site zitten te staren. Wel mijn vruchtbaarste dagen uitgerekend, maar wil er toch niet helemaal vol van zijn. Tenminste dat hoop ik dan maar.
Nou dames ik ga nog even relaxen en dan mijn bed in.
Iedereen werkse morgen en succes.

Groetjes Janna Nienke
 
Hoi Collega!

Morgen weer aan de slag, ik van het ook niet erg om mijn gedachten een beetje te gaan verzetten. Ik voel al weer van alles, terwijl ik mijn eisprong nog niet eens gehad heb.
Als er maar geen moeder komt om te vertellen dat ze zwanger is... Dan doe ik haar wat!

Liefs kiki
 
Hoi Janna Nienke,

Ik heb het ook weleens hoor. Maar mannen proberen altijd koel te reageren. En als je morgen weer aan het werk bent dan ben je er ook niet zo mee bezig. Althans, dat merk ik dan bij mezelf. Ikzelf ga morgen naar de ha bellen, want ik wordt maar niet ongi. Misschien dat hij me kan vertellen dat ik zwanger ben.

Je kan in ieder geval wel weer verder gaan met klussen. En ik hoop ook echt dat je de aankomende maand wel zwanger bent.

Liefs,
Pat
 
Terug
Bovenaan