hormonen

Hoi, Heeft iemand misschien het zelfde probleem; ik heb het namelijk al iedere zwangerschap gehad en kan er nog steeds niet tegen: ruzie met mijn partner!!! Het zal grotendeels aan mijn hormonen liggen, maar ik vind hem nu zo'n grote kl...... Buiten mijn zwangerschappen hebben we eigenlijk gewoon een leuke relatie en een leuk gezin, maar nu.....
 
als je weet dat het aan je zw.schap ligt en aan je hormonen kan je er waarschijnlijk al zelf heel wat aan doen he?
hou rekening met je omgeving...niet iedereen hoeft het te verzuren.
groetjes v sandy
 
Herkenbaar hoor, maar vergeet niet dat je vriend ook last kan hebben van zwangerschapskwalen.Hij leeft ook mee met jou en je kind(al laat hij dit misschien niet merken)en voor hem is het net zo slopend en spannend als voor jou.Hou het leuk voor elkaar en ondanks je hormoon probleem, probeer rustig en lief te blijven. Sterkte meid. xxxjes
 
jaa aik ken het bij mij zo erg dat ik weg wou bij hem maar dat kan toch niet denk je dan maar zoeist kan echt heeel erg worden maar ja nu gaat het wel weer ben 17 weken zwanger en het is al weken lang rustig dus doe het ff kalm en nog ff te gaan schat alles komt goed
 
Terug
Bovenaan