Hormonen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben nu 11 weken zwanger en iedereen in onze omgeving weet het al een tijdje. Maar vinden jullie het ook irritant als je een keer chagerijnig bent of gewoon even ergens geen zin in hebt. Kan zonder zwangerschap ook gebeuren. Ik krijg regelmatig te horen, ooo dat zullen de hormen wel zijn of lekker he die hormonen. De mensen begrijpen af en toe niet dat je ook gewoon een keer chagerijnig kan zijn. Ligt dit aan mij of overkomt dit meer mensen?

In mijn omgeving hebben heel weinig kennissen/familie/vrienden al kinderen, dus af en toe moeilijk om er met iemand over te praten. Mijn man denkt er hetzelfde over als mij gelukkig maar toch ben ik benieuwd.

Groetjes Natalie

eeeeh zonder dat je (door de hormonen natuurlijk) me meteen haa:

ik vindt t heerlijk!!!!

ik kan alles vergeten, janken, lachen, boos worden om niets en vooral lekker doen waar ik zin in heb onder het mom van tjsa ik kan t niet helpen het zijn de hormonen

super toch!!!!

maak er vooral vel gebruik van en ach t is maar even

gr brenda

Hoi Natalie,

Nee hoor dat ligt helemaal niet aan jou, ik had (heb) vreselijke sjacho buien, nu valt het allemaal wel weer mee maar in het begin zei ik tegen mijn man, ik kan nooit zwanger zijn want ik ben helemaal niet blij, nou is dit de tweede dus ik wist nog hoe ik me voelde bij de  eerste. Maar nu is het wel over hoor.

Groetjes, Angel

22 wkn en 1 dag.  

Ja ik ben het helemaal met je eens!
Net alsof je normaal gesproken nooit een keer sjaggie
mag zijn of een keer helemaal flippen.
Tuurlijk zijn het ook de hormonen, maar daar kun je
niet alles op gooien.
Laat ze maar lekker zeuren.

xx Syrah (34,3)

Oh en bij elke keer als je een beetje last van je maag hebt, komt het ook omdat je zwanger bent. Zo herkenbaar! Ik werd er gek van! Alles kwam volgens iedereen omdat ik zwanger ben. Terwijl ik helemaal geen last had van zwangerschapskwaaltjes t/m maand 5 a 6. Iedereen had buikgriep in mijn omgeving en toen ik het ook kreeg... ja hoor! Dat kwam omdat ik zwanger was. Zo irritant!

groetjes,
Wietske

ja inderdaad om gek van te worden!!!
(meer valt er gewoon niet over te zeggen) zucht.
Liefs Kirsten

Hallo meiden,

Heel erg bedankt voor de reacties, nou weet ik zeker dat het niet aan mij ligt. Tuurlijk gieren de hormonen door mijn lijf, maar daar kan je niet alles op gooien.

Bedankt,

Groetjes Natalie

Terug
Bovenaan