Hormonen!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Wie van jullie heeft nog meer zo'n last van de hormonen. Op het moment ben ik niet te genieten en weet er soms geen raad mee en wordt er zelf een beetje moe van rot hormonen. Hebben jullie misschien advies voor mij om hiet mee om te gaan.

Gr Fruit Girl

Hoi,

ik weet er alles van. Ik heb heel wat afgehuild in het tweede trimester van mijn zwangerschap. Het blijft vervelend. Ik heb niet echt een pasklare oplossing. Wat ik deed was mijn verdriet en onmacht met kilo's chocolade en friet wegwerken. Erg he. Ik hoop voor je dat je je snel wat beter gaat voelen.

Groetjes van marloes

hoi fruitgirl!
Ik heb er ook last van! Ik weet het ook als ik weer snauw ook ofzo en das echt niet leuk. Ik zeg vaak sorry, hormonen..... Gelukkig snapt mn omgeving het ook wel
En ik huil ook heel veel, kan ook bijna geen tv meer kijken daardoor, dan zit ik bijna continu te snikken!
Tsja ik heb ook geen tips, kan alleen zeggen dat die hormonen erbij horen. Een week na je bevalling schijnen ze weer te dalen tot het normale niveau. Ik wist ook niet dat het zo heftig zou zijn.
liefs diana

Hallo allemaal,

Heel herkenbaar!
Ik kan ook bijna geen televisie kijken want ik zit bij alles te brullen.
Ook als mijn 2 andere kinderen boos op me zijn moet ik me echt inhouden
om niet te gaan huilen!
Maar ik kan ook ontzettend chagerijnig zijn. Je kunt daar met 2 kleintjes natuurlijk niet
aan toegeven maar het kost me soms veel moeite om niet de hele tijd te mopperen!
Succes met je hormonen en ik hoop dat het snel weer wat beter gaat

liefs Daan

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie reacties ik weet dat ik soms me zelf moet proberen in te houden als ik sagi ben en dat probeer ik nu ook.   In het begin van de zwangerschap heb ik veel last gehad van huil buien toen zijn ze een tijd weggeweest en nu komen ze weer heel vervelend, terwijl het verder allemaal goed gaat.

Nou we wachten wel af en hopelijk wordt het zometeen weer wat beter.

Gr Fruit Girl

Ik heb voor mij DE manier gevonden;

Op vreemde mensen uiten haha, is eigenlijk gemeen maar enqueteurs, of andere productaabieders worden bij mij compleet de huis vol gescholden of mega sjaggie behandeld en dan is het uit mijn systeem.

Ik wil namelijk niet op mijn mannetje of rest van de familie uitwerken dus dan maar op vreemde mensen die ik nooit meer hoef te zien, ook in het verkeer ben ik niet om te genieten!

Ik heb vaak geeneens meer de neiging om thuis sjaggie te doen, mijn mannetje blijft maar zeggen dat het hem zo ontzetten meevalt na de ontzettende horrorverhalen die die op zijn werk had gehoord haha (hij moest eens weten tegen wie ik allemaal lelijk doe hihi)

oja qua huilen laat ik mezelf maar gewoon gaan of zet een film op waarbij je wel MOET huilen dan is dat ook uit mijn systeem maar merk wel dat je bijna niets op tv kan kijken zonder te moeten janken, hart in aktie is bv a big NO NO haha

Gisteren was ik heel de avond alleen omdat mijn vriend bij zijn vader was (die ligt in het ziekenhuis vanwege operatie) en zou die ook daar blijven slapen, ach man wat voelde ik me zielig!! (toen ik erover nadacht vond ik dat zo ego van mezelf)

Oei die hormonen...moet zeggen dat het op dit moment wel meevalt. Maar zodra mijn vriend iets verkeerds zegt kan ik zo omslaan en gaan janken....
Ach ja, hoort erbij.

Liefs Suus

Terug
Bovenaan