hormonen?!

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Ik ben nu 5.2 week in verwachting van ons tweede kindje..
Hormonen gieren door mijn lijf..
Ik heb veel last van een humeur, sneller boos/geirriteerd etc...
Komt dit jullie herkenbaar voor??

Verder last van een zeurderige buikpijn...hoort dit erbij?

Gr Zonneke

Ja hoor, hoort er allemaal bij!! De hormonen gieren ddor je lijf nu en dat komt en gaat met vlagen, ten minste zo was dat bij mij. Nu ik zo op het einde loop heb ik er weer meer last van hahahah

Die zeurderige buikpijn (lees lichte menstruatiepijn) is omdat je baarmoeder zich gaat klaarmaken voor het kindje wat erin moet groeien!!

Geen zorgen dus!

Oja en PROFICIAT natuurlijk met je zwangerschap en geniet ervan!

X Saskia
37.1 wk

ja het word wel weer wat minder hoor, niet zo snel aan toegeven anders heeft je vriend geen leven :p haha

Ik zag ook dat je gestopt ben met roken DAT lijkt me ook een hele stressy factor waardoor je snel geirriteerd bent e.d. probeer het niet te uiten op mensen van wie je houd dat is zonde en niet nodig, neem een dutje als je je sjaggie of moe voelt of een lekker bad, kortom meer preventief.

Het word straks wel weer wat minder (in mijn geval dan) en dan komt het later in je zwangerschap weer terug haha

Hoi,

Ook ik had het idee dat ik misselijk werd van de foliumzuur. Ik ben toen overgestapt op een ander merk en dat heeft iets geholpen. Wat ook wel eens wil helpen is eerst iets eten, dan heb je geen lege maag en komen de pillen minder hard aan.
Nou hoort de misselijkheid natuurlijk ook bij de zwangerschap...

Succes en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!

Terug
Bovenaan