hormonen

Hoi allemaal,

Aller eerst iedereen heel veel sterkte.
Weet iemand van jullie hoelang het duurd voordat de hormonen na een miskraam uit je lichaam zijn? Ik heb drie weken geleden een miskraam gehad met 9 weken maar heb het idee dat de homonen nog steeds in mijn lijf zitten. Veel pukkeltjes en nog voel me nog niet mezelf. En weet iemand ook wanneer je na een curritage weer ongesteld wordt?

Groeten,

Hallo,

Ik heb zelf niet zo heel veel last gehad van mijn hormonen dus daar kan ik niet veel over zeggen.
Zelf was ik precies 4 weken na de curretage weer ongesteld.

Groetjes en sterkte er mee.

Bedankt voor je reactie. Ik wacht het allemaal maar af. Hoop dat het weer allemaal snel op gang komt. Ik zou ook wel weer snel zwanger willen zijn. Ik geloof dat dat geen kwaad kan, weet jij dat, hoelang je moet wacht voordat je weer zwanger mag worden. Aan de ene kant wil ik het wel maar ben ook bang dat het dan weer mis gaat.

Groetjes!

Hallo,

ik ben na mijn miskraam naar een verloskundige geweest. Zij vertelde mij dat ik gewoon weer zwanger kan worden. Het lichaam zal pas weer "zwanger worden" als het daar klaar voor is. Wel adviseerde ze pas er weer voor te gaan als je er zelf mentaal ook aan toe bent.

Hoi,
Na 19 weken zwanger zijn, heb ook ik een curretage gehad. Mijn hormonen waren al van de eerste dag op hol geslagen... ook veel pukkeltjes etc... die zijn langzaam weggegaan (duurde ook wel een paar maand!). Na mijn curretage had mijn gyn. gezegd dat het 4 à 6 weken zou duren voor ik mijn regels opnieuw kreeg. Na 5 weken had ik mijn regels opnieuw!
Als ik nu een pukkeltje krijg, denk ik meteen het mooiste...na 7 maanden nog steeds geen nieuwe zwangerschap. Ik mocht trouwens meteen weer zwanger worden (moest niet wachten)
allemaal sterkte!

hoi,

Bedankt allemaal voor de reacties. Laten we hopen dat het ons allemaal mee gaat zitten en we snel zwanger zullen zijn en dat de zwangerschap dit keer wel een keer goed verloopt!

Heel veel sterkte allemaal!

Groeten

hoi,
ik hoorde dat je hormonen na 6 weken weer uit je lichaam zijn. Ik ben 39 dagen na de curettage weer ongesteld geworden. ook ik hoop aan de ene kant snel weer zwanger te worden maar aan de andere kant ben ik ook wel bang voor de eerste drie maanden. Ik ben gisteren naar de gyn gaweest en volgens hem kan het medisch gezien weer. Sterkte!

Hoi,
Zwangerschapshormonen zijn pas na ca 3 maanden uit je lijf verdwenen.
Dit is overigens wat anders dan je cyclus. Na een zwangerschap of miskraam wordt je in de regel zo'n 6 weken na dato weer ongesteld. Het kan ook wat langer duren.

Terug
Bovenaan