hormonen.... ;)

hebben jullie nou ook weer last van je hormonen??
ik had het in het begin en toen was het eigenlijk redelijk weg, denk dat je lichaam er dan aan gewent is
maar.........
nu heb ik dus weer erge last van me hormonen
af en toe weet ik niet meer wat ik met mezelf moet zeg maar...
maar ja... dan een paar huilbuien en dan is het soms ook weer ineens helemaal over...

hebben jullie dit ook?

ja hoor, hier ook weer hormoontjes.. gisteren had ik een giga-huilbui, zag niets meer zitten en wilde dat die kindjes accuut zouden komen maar dat kan niet want het huis is nog niet af en dit was niet goed en dat was niet goed.. etc etc..
hihi, kan er nu om lachen, soms kun je de dingen wat zwarter zien dan ze zijn door de hormonen he.. gelukkig kwam mijn man thuis met een lekker bak ijs en hebben we samen even rustig buiten gezeten.
groetjes, Rudy

Hier ook hoor..... soms is me alles een beetje te veel, en ik ben redelijk perfectionistisch... en het huishouden is een "bende" (in mijn ogen dan hè? hahaha)... geen rust met twee kindjes die al rondhobbelen hier... een man die naar mijn mening soms niks goed kan doen   , Zorgen over ons kindje en de bevalling........kortom heel veel "voer" om lekker uit te kunnen janken soms! hahaha. En dan is het de volgende dag allemaal weer goed hoor, alleen soms.... pffff.
Gelukkig weet ik van de eerste twee zwangerschappen dat het volkomen normaal is maar toch is het vreemd dat je zelf plotseling zo emotioneel kunt worden. Wat dat aangaat ben ik hééél blij als ons meisje er is en we kunnen genieten en die hormonen weer mijn lijf uit gaan
Maar nu nog even de laatste loodjes door, genieten van de dikke buik en lekker uitkijken naar het kindje!

Succes ermee meiden!

gelukkig dat ik niet de enige ben die dit heeft hahhaha  
ik kan me dan ook overal druk om maken
en bij mij is het idd ook wel zo dat ik vanalles wil doen bv in huis maar dat dat dan niet kan
wij zijn ook nog aan het verbouwen in ons nieuwe huis dus tja...
is ook allemaal niet makkelijk..
maar goed...
komt allemaal vanzelf goed

Terug
Bovenaan