Hormonen

Hormonen...Ik had er niet veel last van tot vandaag.
Bij elk commentaar kan ik wel janken. Ik ben mijn werk, mijn  net tweejarig zoontje inclusief man erg zat.
Ik wil een enkeltje Timboektoe.
Hoe gaan jullie om met hormonen en de drang om weg te blijven van alle verplichtingen die er maar zijn?

Hoi ma-ma,

heb er deze zwangerschap gelukkig (nog) weinig last van, dus kan je geen tips geven. Maar wil je er ff hart onder de riem steken!!
En ik zou zeggen: als je het echt niet ziet zitten om ergens verplicht gezellig te doen, doe dat dan ook niet. Het vreet alleen maar energie en die kun je prima voor andere dingen gebruiken...
Toitoi en hopelijk is deze dip snel over!!
Groetjes mira

hoi, ik heb ook bij vlagen enorm last van m'n hormonen. of moet ik zeggen van m'n humeur? ik weet het niet. het zal wel met de hormonen te maken hebben haha! zit nu weer een beetje in zo'n periode, ik heb erg veel ups en downs, ben moe (terwijl we net terug zijn van vakantie) en kan enorm snel uit m'n slof schieten en dan word ik toch boos! ik sta er af en toe versteld van hoe kwaad ik kan zijn. terwijl ik dat voor m'n zwangerschap nooit op deze manier heb gehad. ik heb m'n vriend maar gewaarschuwd (eh...hij had het natuurlijk allang door haha) en we maken er af en toe grapjes over. het zal binnenkort wel weer overgaan.
neem maar even lekker je rust, tijd voor jezelf, en breng anderen op de hoogte van je gemoedstoestand en rondvliegende hormonen, dan gaat het volgens mij het snelste weer voorbij.
succes ermee he!!
groetjes sabine

Nou en of ik het herken, en ik denk mijn man baas en collega's ook  heb er nog nooit in mijn leven last van gehad ook niet bij mijn vorige zwangerschappen maar nu ...!! ken me zelf zoaf en toe niet. Een humeur om op te schieten en jantje lacht jantje huilt. Prettige bijkomstigheid is dat ik nu lekker alles zeg en dat mijn baas heel voorzicht met me is hahahahah

groetjes

Terug
Bovenaan