Hormonen??

A

Anoniem

Guest

Hi meiden,

Ik heb het idee dat ik de laatste dagen meer kwaaltjes heb die ik in het begin van de zwangerschap ook had, zoals puistjes, eczeem, snel huilen / stemmingswisselingen en zere en (nog) grotere borsten.  

Herkenbaar voor iemand? Komt  wellicht door hormonen maar het valt me wel op.

Greets Janneke

Hi Janneke,

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het nu al niet zo goed meer weet, erg he, t is nog geen 6 weken geleden... Alleen dat huilen en stemmingswisselingen weet ik nog wel, dat had ik ook! Maaaaaarrrr dat wordt pas echt erg als je eenmaal bevallen bent hihihihi Ik kan me in een uur tijd zielsgelukkig en stokongelukkig voelen, de slappe lach hebben en tranen me tuiten huilen, echt vre-se-lijk hahahah.

Zag vanmorgen een foto in de krant van dat ijsbeertje wat doodgegaan is in de dierentuin in Rhenen en ik heb me toch gehuild... vond het zooooo zielig voor die moederbeer.... Kon me helemaal voorstellen hoe verdrietig ze moest zijn...

(en normaal ben ik echt de nuchterheid zelve hoor...)

Ik hoop voor je dat dit allemaal tekenen zijn dat het snel gaat beginnen!!

liefs Dana

Heel herkenbaar! En vooral humeur is echt dramatisch. Ik ben morgen uitgerekend, dus ik hoop dat hij morgen geboren wordt.

groetjes Maris

Dana: haha ik moest wel om je verhaaltje lachen!!!
Wij kregen zaterdag een geboortekaartje met CD. Allemaal liedjes over kinderen / zoontjes. Oa het nummer van Trijntje Oosterhuis. Ik dacht: leuk die cd zet ik even op. Nouhou... dat was niet zo verstandig. Traaaaaaanen met tuiten!!! Manlief troostte me wel maar moest er wel een beetje om lachen. Minder lacht hij om mijn humeur, ik snauw hem echt de hele tijd af! Denk dat ie blij is dat ie aan het werk is nu... :-S
Ik hoop idd dat het een teken is dat het snel gaat beginnen.... Ook al roept iedereen dat ik nog even moet genieten omdat we het straks zo druk krijgen... Tja nu verveel ik me!

Ik ben vandaag 39 weken en ben het ZOOO beu, ook omdat zn koppie tussen mn benen hangt dus zitten is nu ook al een drama. Zucht, steun, kreun. Ik wil heel graag "iets" gaan doen maar ja: wat kan nu nog?????

Mariska: jij vandaag uitgerekend; spannend meid.... We moeten helaas geduld hebben!

Adios!

Greets Janneke

Hoi Janneke,

Erg he dat het hoofdje al ver is ingedaald. Ik heb dat ook en mijn bekken doen zo'n pijn na het lopen.
En vandaag is DE uitgerekende datum, maar er is nog niets aan de hand. Ja elke dag wel even weeen.... hahaha

Laatste loodjes wegen echt 't zwaarst!

groetjes Mariska

Ik dacht dat mijn hormonen tijdens mijn zwangerschap al hyperactief waren.....Inmiddels is het alweer 3 weken geleden dat ik bevallen ben en ik word (en manlief ook) knettergek van mezelf. Ik val van het ene uiterste in het andere, van heel vrolijk naar ontzettend boos. Met name 's ochtends ben ik niet te genieten en dan kun je maar beter uit mijn buurt blijven. Verder ben ik ontzettend onzeker, als Tom 1x een huiluurtje heeft, denk ik gelijk dat het een huilbaby is....... Mijn andere zoontje van 2 voelt dit feilloos aan en gaat allerlei dingen uitproberen, waardoor ik nog verder op de kast kom te zitten en helemaal doordraai..... Om over het zweten 's nachts maar niet te praten, het lijkt wel of ik in de overgang zit....

Maar ja, ook dit gaat wel weer over, 9 maanden op  en 9 maanden af, nog maar 8 maanden en 1 week te gaan (zucht).

Hallo Janny,

Ik hoor eigenlijk thuis op het arpil-forum, ben 3 april uitgerekend, maar hierover wilde ik dus ook al googelen.......
Ik heb heel m'n zwangerschap geen last van puistjes gehad, en nu dus inneens sinds een paar dagen wel. Mijn haar is inneens super futloos en slap, ik heb zere borsten, en ongesteldheidskrampen, vreetbuien, dus ja............................. volgens mij wel degelijk de hormonen!

o ja...en ik vergat nog 1 ding, ik heb sinds een paar dagen weer mega zin in koffie....... en kan daar weer erg van genieten..................

Terug
Bovenaan