hormonen!!

Hebben jullie hier ook zo veel last van,wisselende buien?IK WEL en hoe,de ene dag ben ik vrolijk en blij,ik was zat bvb zo blij en happy,we hadden de babykamer opgehaalt,en alles erin gezet,nu sinds gister avond ben ik in een keer chagerijnig niet normaal meer,ik kan dan ook niks meer hebben zelfs m,n hond moet het ontgelden,die kijkt me echt aan van zoooooooooooooooo wie is dat????
Ik gooi het maar op de hormonen!
M,n vriend wordt er in ieder geval gek van,ikzelf ook wel .
hebben jullie hier ook zoveel last van

groetjes

ja ik heb er echt last van ook idd van die buien maar ook met opruimen enzo pff mn zoontje heeft zoveel speelgoed heb net 3 !!!! uur op de grond gezeten en 3 vuilniszakken vol en meer weggegooid en ben nu steen kapot pfff en morgen komt er wrs niks uit mn handen zo enorm wispelturig erin haha

Hier nog zo'n hormoonbommetje.
Vreselijk!!!! Ook indd echt van die wisselende buien. Dan weer blij, dan weer boos, dan weer huilen. Knetter wordt ik van mezelf.
Gelukkig is het nog niet zo erg als bij de 1e, want dat was echt super zielig voor me man.
Gelukkig houdt me man er een beetje rekening mee.

Liefs marielle

Ja hoor, kan soms heel depressief zijn. Dankzij de belastingdienst is het hier financieel niet meer zo jofel dus af en toe komt dat bovendrijven...
Pfff Maar ook dat komt wel weer op zijn pootjes maar kost tijd...
Mijn man vind dat ook moeilijk maar weet ook dat het voorbij gaat en helpt me ook op zulke momenten. Zolang ik maar niet weer in een dip ga na de bevalling vind ik het ok....
Marianne

Jaaaaaaaaa hier nog 1!!! Blij, huilen, kort lonyje en dan weer bergen geduld, onzeker en dan weer het gevoel van 'zet maar 20 man met een shotgun neer, IK KAN ZE ALLEMAAL AAN!!', hahaha!
Vooral dat laatste is errug lastig, want ik word er zoooooooo obstinaat van!!!
Vind het zelf wel grappig en ik informeer mijn omgeving gewoon op tijd, haha, dan weten ze ervan!!
liefssss

Terug
Bovenaan