hormonen

net een heel verhaal getypt is ie ook ineens weer weg!
Nog 1 keer proberen dan.

moest net met een callcentre van een bedrijf bellen over een betaling die volgs mij niet klopte.
Krijg ik een trien aan de telefoon die vrolijk met een collega zit te lachen.
ik moet 4 keer hallo zeggen voor ze reageerd.
Ik doe mijn woordje en krijg een bod antwoord terug.
Snap er de helft nog niet van dus ik leg nog het 1 en ander uit en krijg dan met een snauw te horen dat ze daar niet met mij over in discussie gaat en begint vervolgens lachend te kletsen met haar collega over schoenen.
Zo rustig als ik normaal ben, ben ik nu woest, maar hou me in.
Vertel haar dat ik er met haar zo niet uitkom.
Ineens is ze vrolijk en zegt ze: prima, hoop u zo goed geholpen te hebben!
ik kan het niet laten en wijs haar erop dat als ze met een klant aan het praten is het erg onfatsoenlijk is om dan met je collega's over schoenen te gaan praten.
Haar antwoord: Praten is heel normaal ik praat ook met u en mag dit ook met mijn collega doen.
Ja maar niet als je met een klant belt!
Fijne dag verder mevrouw, krijg ik op zo'n bitchie toon te horen.
Ik knal bijna uitelkaar van woede en roep nog even vlug: TRUT!!

Ik kan me normaal echt inhouden maar merk nu wel dat mijn hormomen heerlijk hun werk doen.
Heb na het telefoongesprek ook even een flinke jankbui gehad!!
Wat een associale vrouw zeg en dat in combinatie met hormonen!! BAH

groetjes Mirjam

Hai Mirjam,

Ja wat kun je je dan ergeren. Maar hopen dat haar werkgever toevallig het gesprek heeft meegeluisterd. Dat schijnen ze regelmatig te doen bij van die callcenters. Eigenlijk belachelijk dat je daarna een jankbui krijgt maar ik kan het me helemaal voorstellen. Je voelt je machteloos en dit zijn van die typische dingen die je niet kunt hebben met al die hormonen in je lijf.

Hi Mirjam,

Hormonen of niet, je hoort niet zo behandeld te worden. Je mag toch aannemen dat je als klant netjes te woord gestaan wordt en dat lijkt me hier niet echt het geval.

Ik hoop dat je huilbui je in ieder geval opgelucht heeft.

Gr. Tamara.

ow wat verschrikkelijk ja!!!
hier zou ik ook helemaal boos om worden ook als ik niet zwanger zou zijn,maar zoiets kan dan net de druppel zijn voor een huilbui! volkomen normaal hoor!!
ik heb het laatst ook eens meegemaakt,zoon botte trien aan de telefoon..nou ik heb gewoon de telefoon erop gegooid en daarna opnieuw opgebeld toen nam een man op..heb naar de baas gevraagd en gegarendeerd dat mevrouw er nog iets van gehoord heeft..maar ik stond ook echt te koken!

hopelijk hielp het een beetje ;-)

groetjes kim (maart mama)

Ik zit zelf in de klantenservice en kan maar 1 ding zeggen; dien een klacht in! Wat een onbeschofte muts zeg...

(een maartmama die normaal alleen maar meeleest)

Ik weet precies wat je bedoelt, gister een soortgelijk gesprek gehad mer Vodafone, over een betaling die volgens mij niet klopte....
Ik heb me toch een potje zitten schelden/vloeken en janken acteraf, ze hing me gewoon op, stom mens...
Ik vertik t om nog te bellen (ik ben namelijk 1 mnd geleden overgestapt naar KPN) ik ben het helemaal zat, mijn moeder gaat vandaag voor me bellen.
Normaal gesproken zou ik me daarvoor doodschamen en flink blozen, maar ik word nu al pissig als ik alleen maar aan Vodafone denk....
Hormonen icm aso callcentermedewerkers, mensen blijf uit de buurt! :)
Liefs Gwen
(maartmama)

Terug
Bovenaan