Hormonen

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Wie heeft er nog meer last van de hormonen sinds het stoppen van de pil? Soms wordt ik er echt gek van nu heb ik echt momenten dat ik kan janken om alles pfff, bij de eerste had ik er niet zoveel last van maar nu.

Liefs RH

ja sinds ik mijn spiraal er uit heb is mijn lichaam ook niet zich zelf
voel me erg moe steeds
geen fut

Ja bij mij is het echt extreem, iedere keer denk ik dat ik zwanger ben en is het helemaal niet zo. Wisselende cyclussen, opgezette buik, huilen en lachen, extreme vermoeidheid en nog veel meer klachten. Weet niet hoe lang je gestopt bent met de pil, mocht dat nog niet zo lang zijn dan kan het ook daardoor komen. Ik ben inmiddels al bijna een jaar gestopt en heb nog steeds erg last van mijn hormonen. Ik ga dan ook binnenkort naar de huisarts voor verdere onderzoeken.

Succes en sterkte!

Groetjes Vic

Phoeh, ik heb 4 maanden flink last gehad van mijn hormonen na het stoppen met de pil... Echt gewoon niet leuk meer! Ik had de pil nog maar 2 jaar ofzo, dus dat viel wel mee.
Maar echt heel vervelend, ongesteldheid was een ramp... veel hoofdpijn, moe, pijnlijke borsten, buik overstuur en emotioneel incontinent (echt ook janken bij reclames enzo.. heel ernstig!)
Nu zwanger en die kwaaltjes blijven hetzelfde haha :) Ik merkte alleen wel dat ik dus elke maand al dacht zwanger te zijn omdat mijn lichaam zo raar deed.Dat zorgde ook elke keer weer voor een teleurstelling. De maand dat ik juist weinig last had van mijn hormonen was het zover ;)

Terug
Bovenaan