HORMONEN???!!!!

Hoi Meiden,

ik lees dat we allemaal last van onze borsten hebben, ik ga morgen eerst nieuwe bh´s halen.pfff als ik een verkeersdrempel al over rij doen ze al zeer.

maar heb nog ff een vraagje aan jullie hoe zit het met jullie hormonen qua karakter en onredelijk zijn.
Ik merk aan mezelf dat ik zelf onzettend onredelijk kan zijn, zeker tegenover mijn vriend, die het dan al helemaal niet begrijp dat het hormonen zijn.

hoe zit dat bij jullie of ben ik de enige die hier last van heeft?

liefs
Nicole

Ik ben niet onredelijker dan normaal. Hahahahah. Ben niet echt de makkelijkste dus vriend is er al aardig aan gewend. Misschien dat het nog komt of dat het net bij mij de andere kant uitslaat. Dat ik ipv van pittige tante ineens lief wordt ofzo. Je weet nooit met hormonen. Maar zolang je het zelf nog in de gaten hebt valt het nog wel mee hoor met onredelijk zijn.

Liefs Supertje

Hoi,,

Ja dat herken ik wel, al was het bij de eerdere zwangerschappen erger dan nu.
Dit keer ben ik wel heel erg emotioneel,,whahaha
Laatst waren de kinderen elke keer ruzie aan het maken en ze wilde alledrie maar moeilijk luisteren, nou ik moest dus op een geven moment huilen, dus de oudste vroeg of er iets in mijn oog zat, nee mama moet huilen omdat ik het gezelig wil hebben met jullie, ik vind het niet leuk om elke keer boos te moeten worden, dat kwam er dus met horten en stoten uit, hoewel mijn oudste zoon troostende woorden zei, moest hij ook een beetje lachen door de vreemde bui van mij, dus ik moest heel hard lachen en huilen tegelijk..
Jaaa hormonen, het zijn rare dingen, ik vind die achtbaan altijd een goede vergelijking, vaak staat er in een zwangerschaps boek een stukje speciaal voor de man geschreven, misschien dat hij dat eens moet lezen,, dan snap hij het misschien wat beter!
En zolang jij en je vriend beide weten dat het hormonen zijn, zal het wel goed komen,,hihi

Gr MJ

Hallo!
Ik heb er ook last van.
Ik merk dat ik heel snel geiriteerd ben en snel chagarijnig wordt. Maar gelukkig kan mijn man erom lachen. Hij zegt dat hij het grappig vind wat die hormonen allemaal met me doen.

Ik merk ook dat als ik weer ff rustig wordt ik al snel doorheb dar ik nogal onredelijk ben geweest.
En als ik dat dan tegen hem zeg, zegt hij steeds: we hebben nog 7 maanden en een beetje te gaan.
hihihihi

Groetjes MMdJ

hey hey

ja ik heb ook erg last van de hormonen tot irritatie van mijzelf.
ik woon nog thuis en ga in oktober bij mijn vriend inwonen hij s er nu door de weeks nooit en van oktober wel.

maar hier thuis heb ik nergens last van. zo gauw ik bij vriendje lief ben of hem aan de tel heb s het anders hij moet alles ontgelden. best sneu. haha
soms is hij er gewoon stil van en hoor je hem echt denken "t zullen de hormonen wel zijn "
soms heb ik het wel door dat ik dat doe maar kan er gewoon niet mee ophouden al doe ik erg mijn best.
ach het komt allemaal wel goed maar het is een vervelende bijkomstigheid, al moet ik verder zeggen dat ik nergens last van heb op pijnlijke borsten na.

gr leonie

Terug
Bovenaan