hormonen???

hoi dames...ik wilde echt iets van mn hart..ik ben nu bijna 10 weekjes zwanger en ik voel me ronduit kut! sorry voor mn woordje...maar pff ik ben bijna depri en dat had ik bij mn 1e zwangerschap toch echt niet.zijn er meerdere dames die dit hebben?ik vind het zo niet leuk .. ben sjagerijnig,ik doe elke keer onaardig tegen mn man!en heb totaal geen energie in wat dan ook!
als dat maar over gaat want als ik zo 9 mnd door moet met dit rot-gevoel dan weet ik het echt ff niet meer!

grt inge

Heej Inge,
ook ik heb dit een beetje,
maar het word langzaam aan minder.
Ik word om de kleinste dingen boos op iedereen.
Heb de vreselijke instelling van, als het vandaag niet komt dan wel morgen..
Ook mijn man moet het vreselijk ontgelden, zelfs voor dingen die hij niet eens doet!
Maar misschien heb je ook meerdere dingen aan je hoofd? Dat is hier wel het geval, wij zitten ontzettend in dubio over het feit dat we moeten verbouwen of verhuizen... En eigenlijk wil ik geen van beide! Bij de gedacht dat ik hier weg moet word ik verdrietig, we hebben namelijk ook een heel leuk straatje met fantastische buren.
Anderszijds zie ik een verbouwing niet zitten en schiet het qua ruimte beneden niets op, en we willen eigenlijk helemaal wat meer ruimte.
Ik denk zeker dat dat bij mij ook een grote rol speelt. Maar dat het hormonen zijn is voor mij een ding wat zeker is, want zo ben ik normaal helemaal niet! Ik zit volgende week ook op tien weken, en hier word het al iets rustiger. Ik hoop dat ook de rust jou vind!
Liefs

hoi llinde, ik heb niet echt zorgen die er extra bijkomen..alleen dat ik af en toe moet wennen aan het idee dat er een 2e bijkomt...misschien ben ik er een klein beetje onzeker over ..niet dat het niet welkom is..het is enorm welkom!! wij zijn erg blij dat er een 2e opkomst is..maar het zal toch weer ff wennen zijn,
het klopt wel wat je zegt,want vandaag en ook gisteren ebtte het gevoel van narigheid toch wel wat weg en voel ik me waarempel toch al beter als vorige week en een paar dagen terug.

ik snap dat je een verhuizing/verbouwing niet ziet zitten..zeker verhuizen nu in deze tijd...allemaal onzekerheden en stress wat erbij komt...wij kampen met hetzelfde alleen wij gaan niet verhuizen..we moeten aanpassen.,..
ik wens je iig veel succes met de keuze die jullie gaan maken en met je zwangerschap ook natuurlijk..wanneer ben jeuitgerekent?

Haai meiden!
Ook ik maak t mn vriend echt moeilijk! K heb weinig kwaaltjes van misselijk zijn etc, maar de hormonen... pfff! Gelukkig valt t de afgelopen week nog mee, maar de weken daarvoor: kwaad worden om niets, niets kunnen relativeren, heel snel aangebrand, mn liefs afsnauwen, huilen om niets... mn lief wist op een gegeven moment niet meer wat hij wel of niet moest doen! Op een gegeven moment is bij mij een knop omgegaan, en nu gaat t gelukkig beter! Maak tijd voor jezelf zodat je je kan ontspannen! Ga lekker sporten of naar de stad! Ook merkte ik dat als ik vaker op de dag even iets at, dat ik me beter voelde. Je glucose-spiegel in je bloed blijft daarmee beter op peil. K hoop dat je er iets aan hebt, succes!!
X Sandra

Heej Ingetje,
nou waarschijnlijk word het toch een verbouwing.. 3 januari ben ik uitgerekend. Dus dan duurt nog ff. Maar dan word het wel tijd om bezig te gaan. Dus de bouwtekeningen worden aangepast en dan hopen dat de gemeente het goedkeurt. Gelukkig hebben wij alle handige mannen in de familie, tegelzetter, loodgieter, elektricien en timmerman. Dat is het enige fijne wat ik eraan vind haha...
T komt vast allemaal goed, ik laat het gewoon over me heen komen :)
Gaat het al iets beter met je? Ook die twijfels over de 2e kunnen meespelen in je hormonenkwestie! Gaat vanzelf weer over :)

Hoi Llinde...wat grappig,ik ben 2 januari uitgerekent!

Goed van jullie dat een verbouwing gaat plaatsvinden..en beter dat je een handige familie hebt..(kun je ze niet ff doorsturen hahaha)..

Gelukkig voel ik me ook al ietsjes beterder dan afgelopen week...ik ben daar erg blij om want zag het ff niet meer zitten..en ja diep van binnen weet je van jezelf ook wel wat je allemaal bezighoudt en wat je dwars kan zitten..

Nou we volgen elkaar..succes met de bouwtekeningen etc!

Terug
Bovenaan