Hormonen

Vandaag ff met onze hond naar de dierenarts waarschijnlijk niks bijzonders aan de hand maar kan het niet hebben sinds ik zwanger ben pff loop nu al te janken hahaha hij is ook al wel 12 dus toch denk je vaak oh jee zometeen is het ernstig.
Wat die hormonen al niet met je doen zeg hahaha.

Dromen jullie ook van die rare dingen?
Afgelopen nacht gedroomd dat ik was bevallen en zonder de kleine gezien te hebben zaten we in het restaurant te eten en vroeg ik aan me man moet je niet eens mensen bellen dat de kleine er is? nee zegt hij eerst ff rustig eten hahahaha.
 
Ik droom af en toe van die vreemde dingen die ik me dan nog kan herinneren...mijn man trouwens ook; dus aan de hormonen ligt het niet, gewoon de spanning voor wat komen gaat denk ik.

 
bleeeh hormonen dat is samen met mijn moeheid het enige waar ik eigelijk last van heb... ik droom bijna elke dag.. en waarover.... de laatste dromen was met Herman dn Blijker.. slaat echt nergens op! voornamelijk van die enge dromen waarin de trein een ongeluk krijgt waar we inzitten.. (zit nooit in een trein) nahja hopelijk gaat dat allemaal snel over...
 
Lachen zeg, die droom...

Merk dat ik er ook veel meer last van heb, sowieso slaap ik veel minder en onrustiger..
Is dat alvast een soort mamatraining voor als de baby er is ofzo?!?
 
Dat slechte slapen is zeker een mama training daar ben ik van overtuigd, ik begin er onderhand aan te wennen dat ik heel licht slaap en vaak wakker wordt.

 
Terug
Bovenaan