hormonen!

nou gister de 16 weken controle gehad, alles helemaal goed. en er was een nieuwe verloskundige bij, die de opleiding tot echoscopiste gaat doen en dus graag even wilde oefenen. nou geen probleem. dus helemaal leuk.

maar vandaag had ik ineens echt last van me hormonen. kreeg het ineens zooooooooo superwarm! en ik ben iemand die het altijd koud heeft. ik me vest uit en een beetje wapperen met een kladblok. nou jemig. uit de meeting gegaan. niet normaal.. na een half uur trok het ook wel weer weg, toen hoorde ik van een collega dat zulke dingen heel normaal zijn, maar hebben jullie ook van die rare dingen?

ik merk dat ik stuk emotioneler ben geworden.
maar ook vergeetachtig.
zo heb ik gisteren de heledag naar mijn portomonee gezocht en waar lag die in de meterkast.
maar ik heb ook al een keer mijn moeder op gebeld hoe ik boerenkool klaar moest maken ik wist he echt niet meer. en die heb ik toch wel vaker gemaakt.
mijn moeder en ik moesten er wel allebij erg om lache

Ik herken het heel erg van me vorige zwangerschap! Ik ben bevallen in januari maar liep tot het eind in een vest buiten. Paste geen schoenen meer dus ook nog op Birckenstocks.. Ik had het ook heel warm ja hahaha. Komt ook omdat je lichaams temperatuur nu standaar wat hoger is dan hiervoor!

Moet zeggen dat ik het tot nu toe alleen nog maar erg koud heb!

Ik heb het overdag vooral warm en dan ook zo nu en dan opvliegers en in bed steenkoud. Verder heb ik geen emo uitbarstingen als huilen, wel heb ik een kort lontje, met name in het verkeer en de kids op m'n werk stellen mijn geduld ook aardig op de proef, haha.

valt bij mij nog mee nu... bereid je maar voor op na de bevalling, is het nog 10x zo erg! vooral 's nachts had ik het ongelooflijk heet, elke keer schone shirtjes.. en ook heb ik nog wekenlang heel snel warm gehad, echt absurd..

ik ben wel sneller gemotioneel, al uit dat zich ook niet in huilbuien, maar meer in sneller geprikkeld.. en heb het continu warm. Ik liep vandaag op mijn werk ook een aantal keer zonder jas buiten. Mijn collega's verklaarde me voor gek!

Terug
Bovenaan