Hormonen...

Bijna vakantie en ik ben niet te genieten, heb echt last van mezelf. Ik ben moe, wil slapen, moet en wil van alles nog doen voor we op vakantie gaan en voor de zaak moet nog van alles gebeuren...Zie op het moment alles ff een beetje negatief terwijl ik anders altijd heel positief ben. Sorry ik moest het ff kwijt en ik het ook dat het goed komt, maar af en toe die hormonen, lijkt wel of ik steeds ongi ben haha.

haha weet precies wat je bedoelt meid, had net ook een topic op fb gezet. ik moet alsmaar janken om niks herken mezelf soms niet terug! echt lastig die hormonen, maarja helaas hoort het erbij :)

xxx

Hoi hoi, Ik moet ook pakken voor de vakantie crijdag, maar ben al twee dagen bezig en het schiet niet op, ha ha! Gelukig geen last van buien alleen wel beetje moe. Dadelijk lekker ontspannen op vakantie! Gaan jullie naar de zon?

X

Meid, die rot hormonen toch ook! Bah!
Maar dat geeft toch niet, ja....je moet waarschijnlijk nog een hoop doen en het komt allemaal wel weer op z'n pootjes terecht hoor, geloof me!
Heb zelf (gelukkig) helemaal geen last van hormonen, ook geen huilbuien maar wat niet is kan nog komen.

Jij ook lekker op vakantie? Heerlijk! Waar gaan jullie heen? Alvast heel veel plezier!

Dikke knuff Lynn.

Afschuwelijk kunnen ze zijn he die hormonen?! Ik heb er ook weinig profijt van moet ik zeggen. Vooral op. Dagen alleen met mn zoontje kan ik weinig hebben en vind ik t erg pittig. En als mn man lekker flauwe grapjes maakt, zit ik binnen no time op de kast... Ook ben ik veel labieler dan voorheen, jank om alles en normaal ben ik nogal een koelkast!
Sterkte meid, gelukkig bijna vakantie! Ik heb een verhuizing in het vooruitzicht en pas eind september echt vakantie. Ok, in juli een week maar das om 125 dozen uit te pakken. Oef oef... Wat zijn we soms zielig! ;)

Een troost; door die hormonen mogen we vanalles! Hihi

Wij gaan ruim twee weken naar Zuid Frankrijk, lekker genieten van de zon en elkaar.

@Charlotje, ik vind de dagen thuis met mijn dochtertje ook vermoeiender dan op de zaak. Ze wil steeds aan de hand lopen, of het karretje moet omgedraaid worden, ben heel trots dat ze begint te lopen maar zal blij zijn als ze dadelijk los loopt.
Ik hoop dat je verhuizing voorspoedig verloopt en dat je hulp krijgt, al kan ik me voorstellen dat je bepaalde dingen ook echt zelf wilt doen.

Terug
Bovenaan