hormonen

Hoi

De titel zegt het wellicht al, maar door de zwangerschap heb ik echt last van een kort lontje.
Herkennen jullie dit? ik heb er bij de 2 voorgaande zwangerschappen geen last van gehad.

Ik herken het gelukkig op tijd, en kan me thuis bij de kids en man inhouden. Op mijn werk kan ik me ook inhouden, maar ben wel blij als ik lastige clienten krijg, even stoom afblazen (wel op een nette manier hoor).

Kennen jullie dit?

heb wel een korter lontje, maar komt misschien ook door de moeheid?

Ik ben juist snel in tranen, kan om het minste al ontroerd zijn....zielige verhalen in de krant ofzo...

wie weet, hoewel ik niet echt moeier ben dan normaal heb ik het idee. Volgens mijn man ben ik wel wat moeier dan normaal, ik hoor bijv snachts de babyfoon niet, en gelukkig gaat hij er dan uit.

ontroerd ben ik idd ook sneller. laatst zat de oudste de kleine zeemeermin te kijken en ik was bijna in tranen toen de prins en zij gingen trouwen.., tja hormonen

Ik loop geregeld te janken...kan er niets aan doen. Ik jank om de stomste dingen. Het zal nog wel even aanhouden...mijn ervaring is dat het pas minder wordt als de baby zijn/haar eerste verjaardag viert.

Terug
Bovenaan