Hormonenbom

TWD

New member
Ben gister best wel ff geschrokken van mezelf...
Wij zijn druk bezig met het huis aan te pakken...
Laminaat moest eruit en er zit weer zeil in...
Alleen mijn vriend wou lekker moeilijk doen met de bank en ik wou gewoon de bank er even uit hebben...
We konden het dus niet eens worden en ik ben ontploft... Was er helemaal klaar mee...
Ben huilend naar boven gerend...
Waarop mijn moeder onderaan de trap ging staan en riep dat ik normaal moest doen...
Pffff die hormonen ook....

Anyway, woonkamer en keuken zijn klaar...op wat afwerkingen na...
Hal bijna...
Babykamer schiet al op zitten al 2 van de 3 kleuren op de muur...
Zodra de derde kleur erop zitten kan daar ook zeil in en kan ik inrichten...
Morgen eerst verder op onze werkkamer...
mijn vriend gaat van de week laatste stukje babykamer verven dus komt helemaal goed...
Hopen dat ik niet weer ontplof

Liefs
 
Haha zo vervelend die hormonen, pfff heb er zelf ook best last van. Maar soms lijkt het even te moeten om daarna weer met alle rust ergens mee verder te gaan.

De baby kamer blijft zoals die is, maar onze dochter krijgt een compleet nieuwe kamer. Afgelopen zaterdag leeg gehaald en behang gekrabd. A.s. Zaterdag komt er nieuw behang in en dan meubels, nieuw bed, kastjes enz kopen.
 
hahah zoooo herkenbaaar!! Ik had vandaag ook zo'n dag! Werkelijk de hele middag zitten huilen om niks, niet normaal!! Ben wel erg druk met mijn bedrijf en alles kwam er even uit hahahah. Vervelend he?! Pff. Leuk dat jullie zo bezig zijn met het kamertje, ga er ook maar eens aan beginnen! haha. Slapen jullie ook zo slecht?? ikke wel! denk dat dat er ook wel mee te maken heeft....
 
Terug
Bovenaan