Hormonenoorlog???

A

Anoniem

Guest
Hello ladies!
Sinds ik gestopt ben met de pil, sinds september, heb ik enorme last van puistjes onder mijn kaaklijn, mijn hals en vreselijk veel meeëters op mijn décoleté! Heeft daar nog iemand meer last van?  Op mijn rug ook wel eens een plaatselijke. Eigenlijk op mijn decolete heb ik de hele maand last van, dit had ik ook wel met pil. Maar als ik weer ongesteld ben is het een ramp. Heeft daar nog iemand meer last van???

Heej Suus,

Ik ben sinds kort ook gestopt met de pil, en ik had de Diane pil juist omdat ik puistjes had, ik ben heel benieuwd of het puistenfestijn nu weer terug komt op mijn snoet.
Ach ja.....voor wat hoort wat denk ik dan maar.
Het is ook een teken van jeugdigheid toch?

Suc6!

Groetjes Joy

Ha Joy!
Ik heb ook ooit de Diana gehad maar ben op een gegeven moment over gestapt op een 3 fase pil. Ging goed. Ik ben soms wel eens bang dat de hormonen niet goed werken. Dit las ik op de site. Maar ik moet ook niet zo twijfelen! Heb ook wel eens gelezen dat vollere  vrouwen slechter zwanger worden maar ik denk juist andersom. Omdat vollere vrouwen meer vrouwelijke hormonen bezitten misschien???

Hoi Suuske,
vervelend voor je dat je zo een last heb van acne. Had je daar ook al last van voor je ooit aan de pil begon? Een vriendin van mij heeft er ook zo een last van maar ze is al wel 5 maanden zwanger. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Groetjes

Hi Guus,
Echt acné heb ik niet en nooit gehad. Want in mijn gezicht zit niks. Wel de gebruikelijke meeëtertjes op de kin en neus maar niets heftigs.Iemand die ik ken heeft wel een acnehuid en die was ook meteen zwanger! Er is dus nog hoop hè!  Hoe lang zijn jullie al bezig?

Hello, hello,
Ik ben nog maar net gestopt met de pil, 20 juli om precies te zijn.
We gaan voor ons eerste kindje. Mijn man heeft al wel een zoon, van alweer 13 jaar.
Dus voor hem zijn 2de en mijn eerste.
Groetjes

Terug
Bovenaan