hormonsters

Nou, je hoort wel berichten over thuiszorg die bejaarden bestelen, bij mij is het andersom.... mis ineens honderd euro uit mijn portemonnee na het werken, rara hoe kan dat. Ik wilde niemand vals beschuldigen maar is wel erg verdacht. Dus ik helemaal overstuur (we hebben niet veel geld dus dit is voor mij een fortuin en die hormonen maken alles nog erger). Net de politie gebeld om aangifte te doen, word ik gewoon uitgelachen "nou vrouwtje, u zult het wel verloren zijn, Haha"

Dit kan ik dus echt niet hebben nu. Voel me zo niet serieus genomen, ik ben echt niet gek. Probeer ook al de hele tijd die mensen te bellen die m'n geld hebben, maar word elke keer wegedrukt.

Ben er echt door ontdaan.....

Sorry voor mijn geklaagd, zit me even heel hoog....
 
Geeft niks. Begrijp het helemaal. Is ook flink balen.
En dat is weer eens normaal dat de politie iemand afwimpeld. Hier vaak het geval (achterhoek).
Ik hoop voor je dat je die mensen te pakken krijgt.
Dan altijd weer fijn dat je kunt uitvallen en dan de schuld aan de hormonsters kunt geven :D
Vind k namelijk af en toe er fijn.

Suc6 ermee.

Liefs Fannie
 
Wat vervelend en oneerlijk! Zeker omdat 100 euro gewoon heel veel geld is en je daar hard voor hebt moeten werken. Hopelijk gaat het nog lukken om aangifte te doen bij de politie. En laat die hormonsters maar komen hoor, het is zo fijn om even alles lekker af te kunnen schuiven op de zwangerschap en je daarna ook niet schuldig te voelen:)
 
Hay meid,

Jeetje wat gemeen! Oude mensen zijn niet altijd zo onschuldig hoor! (trust me I know!). Wat ik misschien nog het ergste vind is dat de politie je niet serieus neemt! Walgelijk!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
nee het zijn juist de ouderen waar je voor uit moet kijken heb zelf in winkel gewerkt maar geregeld dat er verdachte waren en waarvan we een aantal hebben kunnen betrappen en moet je voorstellen dat als er een groep jongeren binnen komen het personeel over staat dan hoor terwijl meestal hun alleen maar lawaai maken
 
Terug
Bovenaan