hormoon injecties??

Hallo meiden,

Heb een vraagje: ik mag nog maar 1 keer clomid gebruiken en moet dan over op hormoon injecties. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik ben nu al zo'n emotioneel wrak, nu ik met clomid bezig ben. Word dat dan nog erger?

Hoop dat iemand mij antwoord kan geven

Groetjes Geeske

Hoi Geeske, ik heb voor IUI ook clomid gebruikt en nu ben ik met IVF bezig en spuit Puregon. Ik moet eerlijk zeggen dat ik van Clomid meer last had dan van de Puregon alleen klinkt het allemaal wat heftiger dat je spuiten moet zetten in plaats van een klein tabletje moet slikken.

Ik kan echt zeggen dat het spuiten me reuze meevalt en dat ik er geen heftige bijwerkingen van heb.

Zet hem op!

Groetjes, Pleun

Hoi,

Ook ik wil je wel even een positief zetje geven! Ik heb ook eerst chlomid geslikt en ben nu sinds 2 maanden bezig met Puregon. Ik heb geen last van bijwerkingen (ietsie in gewicht) en het spuiten valt mij reuze mee. Ik heb wel last van het feit dat je gevoelens een loopje met je nemen maar dat is bij mij meer de onzekerheid en de spanningen die het met zich meebrengen.

Ook jij kunt het hoor!!

Groetjes  

Hoi Geeske
Nou ik kan me geloof ik bij jou aansluiten.
Begin nu ook aan de laatste ronde met clomid 150 en als dat niet werkt moet ik ook over op spuiten. Ik zie hier ook vreselijk tegen op dus ben wel heel blij dat ik de reacties van de meiden nu lees!
Mag ik vragen hoe lang jij clomid gebruikt en waarom je er mee stopt? Bij mij is het zo dat ik er niet op reageer en mijn eitjes gewoon veel te klein blijven.
Nou nog een ronde maar hopen en dan zien we wel verder.

Veel succes -x- Niekje

hoi hoi,

ook ik heb lange tijd clomid gebruikt en werd er zo LABIEL als de pest van

ik heb daarna puregon en pregnyl gespoten en daar verder weinig tot geen last van gehad .

wel lichamelijk meer vocht vasthouden ,maar beter dan een emotioneel,labiel vrak hahaha

ik wens je heel veel succes en hoop dat ook jij beter reageert op de spuiten

SUCCES

Liefs moekje

(nu bijna 24 wkn zwanger)

Terug
Bovenaan