Hormoonbehandeling na miskraam

<p>Is er iemand die ook hormonen slikte om een eisprong/menstruatie op gang te helpen (in mijn geval Letrozol, laagste dosering: en ik bleek zwanger van een tweeling?!) en die vervolgens een miskraam hebben gehad?</p><p>Omdat de baarmoeder niet schoon is moet ik wachten tot het eruit komt met een volgende menstruatie, echter weet ik helemaal niet of dat vanzelf gaat komen omdat ik voorheen dus de hormonen slikte voor een goede cyclus, en dus eisprong/menstruatie.</p><p>Of is het zo dat na die optater aan hormonen van een zwangerschap je lichaam een soort boost heeft gehad en er wel degelijk weer wat actie kan komen :)</p><p>Mocht ik geen eisprong en/of menstruatie krijgen dan moet ik alsnog gecuretteerd worden waarschijnlijk. Maar dit kan nog weken gaan voortslepen dus. </p><p>Ik krijg van mijn gyneacoloog niet echt een advies of tip, ik moet gewoon afwachten.</p><p>Heeft iemand hier ervaring mee? </p>

Hi, hoe gaat het met je?

Hier de eerste ronde 2,5 letrozol. En alleen een vruchtzakje te zien op de echo dus moet er vanuit gaan dat dit een miskraam is. En afwachten of het vanzelf op gang komt. 

Terug
Bovenaan