Hormoononderzoek

Hallo iedereen,

Aangezien ik geen eisprong heb, heb ik een hormoononderzoek gehad (2 weken bloed prikken). Woensdag kan ik terug komen voor de uitslag maar eigenlijk weet ik helemaal niet wat ik kan verwachten. Heeft 1 van jullie ook een hormoononderzoek gehad en weten jullie wat ze hieruit kunnen halen?

Ik hoop van jullie te horen.

Ina

Hoi Ina,

Ik heb ook geen eisprong en er is ook bloed afgenomen bij mij. Ze kijken dan naar de hormoonspiegels, of die okay zijn of niet. En volgens mij kunnen ze daar dan ook een (ev.) behandeling op toe spitsen. Bijv. het geven van bepaalde hormonen o.i.d.

gr Jackje

Hoi Ina en Jackje,

Ik kan me bij jullie aansluiten. Ik mag volg. week donderdag voor de uitslag komen. Ik heb begrepen dat ze eruit kunnen halen waarom je geen eisprong hebt (een tekort aan bijv. mannelijke of vrouwelijke hormonen) en of ze Chlomid kunnen voorschrijven. Ik ben erg benieuwd wat er bij jullie uitkomt. Wanneer kunnen jullie terug komen voor de uitslag?

X F

Hoi

Duurt best lang hoor, tenminste bij mij wel voordat je verder kunt. Ik bleek pco te hebben en moet morgen weer naar de gyn. Krijg dan uitleg over clomid en iets om menstruatie op te wekken aangezien ik die al sinds jan. niet meer gehad heb. Zal dan een berichtje plaatsen met meer erover.

gr
Jackje

Terug
Bovenaan