Hormoonpuistjes

Wie van jullie weet tot hoelang die puistjes aanhouden want ik vind het echt geen mooi gezicht of zo, ik weet dat het er bijhoort maar ik had verwacht dat ze nu na bijna 7 weken toch wel wegzouden gaan, hoe is dat bij jullie???

Lotte heeft ook veel puistjes. Op haar hoofdhuid zitten puistjes met witte kop. Echt heel vies. Op haar gezichtje zitten kleine bultjes. Ziet er ook niet uit, maar van mij mag het wel weg. Helaas kan je er niets tegen doen. Ik heb geen idee hoe lang het duurt, maar ze heeft er geen last van.

Hoi,

ik heb net even terug zitten kijken naar de foto's van Tijn. Hij had er ook heel veel last van, vooral op zijn neus. Op de foto's van toen hij 3 maanden was zie ik ze niet meer. Een paar misschien, maar niet wat het was. Toch heeft hij er bij tijden nog wel eens last van (das verkeerd omschreven want hij heeft er geen last van, is alleen niet zo'n mooi gezict idd) maar dan blijven het er een paar gedurende een paar dagen. En dat komt door mijn borstvoeding neem ik aan. Wout lijkt er veel minder last van te hebben, heeft ze als ie ze heeft echter overal. Niet alleen op zijn neus, maar tot in zijn nek. Maar... net als Tijn in periodes van een paar dagen...
Gaat vanzelf een keertje over en is idd misschien niet zo mooi, maar we hebben gezonde kindjes, das toch het belangrijkste?

groetjes Natasja

Ik reageer even hier, hoor bij het Maart forum
Maar ons zoontje is nu bijna 3 maanden en het begint nu af te nemen.
Het is zowiezo al beter geworden toen ik zalf ben gaan smeren. Want de huid wordt ook heel droog van al die pukkeltjes.
Dus wellicht dat je dat kan proberen. Zit een plat potje/blikje. Zwitsal hypoallergenic naturel plus. Parfumvrij. Zachte creme voor de gevoelige huid.

Terug
Bovenaan