hormoontjes...

ooow, die hormoontjes...maar ook gewoon een verschrikkelijke zielige film!
gisteren heb ik de film ''my sisters keeper' gekeken...in mijn eentje met de twijfels in mijn hoofd over de inenting...nou,ik zat na 10 min. al met tranen in mijn ogen!
hebben jullie deze film gezien?

of hebben jullie andere traantrekkers?
liefs lot.

Ja ben ook helaas een hormoonbom. Bij programma hello/goodbuy al enz. Maar ook een liedje van kinderen voor kinderen.

Maar ook als ik eerst dubbel lig van het lachen moet ik daarna heel hard huilen. Dat heb ik echt nooit.

Ik probeer wel echte programma's zoals dat te vermijden. Maar die reclame van dat 2jarige kindje dat op straat leeft... nou ik zap snel verder.

Denk niet dat ik die film heb gezien. Ik wilde gisteren 2012 kijken op mijn comp. Maar bleek dat ik op mijn comp alleen het geluid kon afsprelen dus dat ging niet door en ben lekker na bed gegaan. Mijn stiefvader had de film vorige week al gevonden op het internet, niet onder titeld maar daar heb ik geen problemen mee.

ik ben altijd al een emotioneel persoon geweest maar tegenwoordig jank ik echt om alles
ik kijk veel naar Animal Planet en daar zie je regelmatig zwaar mishandelde dieren voorbij komen
tja, dan is er geen houden meer aan
maar ook bij films moet ik regelmatig een doekje erbij pakken

ook leuk, laatst kwam mijn lief mij ophalen van t werk, stond hij daar te wachten met een bos bloemen... pfff, een groot tranenfestijn...

Terug
Bovenaan