hormoontjes

hoi hoi allemaal!

k ben nu in de 23ste week.. en de hormoontjes beginnen op te spelen.. k ben zeg maar een beetje licht ontvlambaar.. nou is dat op zich natuurlijk niet zo heeeeel erg.. maar ik werk in de psychiatrie.. en dan ist dus niet echt handig.. ma nou zei een collega van me dat er druppels zijn om die buien een beetje te voorkomen.. weet toevallig iemand welke druppels dit zijn? (volges haar waren ze homeopathisch)

en k vroeg me af of anderen dr ook last van hebbe en wat je dr verder aan kan doen..

liefs!

Haha, noem het gerust hormonen! Ik heb nog nooit gehoord van die druppels en mijn man ook niet anders had hij waarschijnlijk gelijk een dozijn flesjes besteld hebben denk ik!!
Ach, hij leert er nu weer een beetje mee leven en de rest om me heen ook. Helaas zullen jou patienten zich niet zo kunnen verplaatsen in een de zwangere-positie. Succes in ieder geval, nog maar een paar maandjes (en dan nog afkicken van die hormoontjes....)

Ik heb de hele zwangerschap een kort (of volgens mijn vent....geen) lontje. Ik word er zelf ook wel eens gek van. Helemaal met 2 rondrennende jongens in huis. Maar ja, niks aan te doen!

Haha, ik ben normaal al redelijk licht ontvlambaar. Daar hoef ik niet zwanger voor te wezen, hihi. Maar ik zou niet zonder overleg met verloskundige homeopatische middelen gaan gebruiken. Sommige kruiden preparaten kunnen namelijk heel gevaarlijk zijn voor ongeboren kinderen.

ik merk ook wel dat ik minder geduld heb ja...
rust nemen op tijd, en goed afbakenen helpt wel...
Maar ik trek me dingen (bijv opmerkingen van collega's) ook wel sneller aan moet ik zeggen.

Volgens mijn mannetje heb ik er geen last van. Naar mijn idee is ook mijn geduld iets minder geworden, maar slechts een beetje. Dat had ik vooraf al niet, met name met pc's, langzaamrijders in het verkeer etc.... Maar met kids ben ik juist heel erg geduldig! Altijd geweest en volgens mijn moeder had ik peuterleidster moeten worden!

Terug
Bovenaan