Hotel aan de kust met 2 kleine kinderen?

Hallo! Ik zou zo graag met ons gezin (man + baby + peuter) een lang weekend naar zee. Kunnen jullie mij helpen aan een hotel oid waar je ook goed met die kleintjes terecht kan? Dus niet met twee campingbedjes op de hotelkamer er bij, maar met wat meer ruimte? Ik heb al gekeken bij Landal, maar dat is zooooo duur!
Alvast bedankt, groeten van Simone
 
dag,

op dit moment heb ik alleen mijn zoon die we op sleeptouw nemen naar hotels, maar wij boeken eigenlijk altijd onze hotels via www.weekendjeweg.nl of www.hotelspecials.nl

Beide bieden leuke mogelijkheden naar budget (vergelijk wel beide want bij de een moet je een extra bed wel betalen en bij de andere niet). Er zijn hotels waarbij een tussendeur tussen twee kamers zit waardoor je als ouder lekker kunt kletsen 's avonds zonder dat je kinderen er last van hebben....

Wij zijn erg gechameerd van Groot Heideborgh in Garderen op de Veluwe. Zij hebben namelijk een kamer die eigenlijk een zitkamer en slaapkamer zijn (2 delen). Het personeel is kind vriendelijk en je kunt er heerlijk wandelen zonder heel ver weg te moeten (oja het eten is heerlijk). Ook het Palace hotel in noordwijk kan ik je aanraden maar dan moet je wel wat dieper in de buidel tasten. Mijn zoon zou zo weer naar beide hotels terug willen.

Kijk ook eens op de waddeneilanden (terschelling en ameland hebben hele mooie Golden Tulip hotels met vrij grote kamers......

Ga lekker puzzelen opzoek naar een heerlijk weekendje weg aan de kust!!!

groetjes,

mamaraf
 
Hallo
Wil je perse een hotel of vind je een appartementje ook leuk?
Wij gaan al een aantal jaar op rij naar badmotel in west-kapelle (zeeland) De ouders van mijn man gaan er geloof ik al 25 jaar naar toe en dit 'virus' is overgeslagen. Het is een app. complexje, prachtige locatie.  Het heeft een verwarmd buitenbad en je zit 500 meter van de duinen en dus de zee. Zoutelande, Vlissingen, Domburg, Middelburg etc. liggen op leuke afstand. Van de app. moet je je niet teveel voorstellen, is beetje achterhaald maar doordat het vrijwel altijd goed weer is leef je toch meer buiten. Wij hebben nu weer een weekendje in mei geboekt, ik heb er nu al enorm veel zin in.Ons zoontje is 18 maanden en in zijn korte leventje wordt dit nu de 4de keer dat hij ermee naar toe gaat.    
Kijk maar eens op www.badmotel.nl misschien vind je het wat.
Succes, groetjes Jeanette
 
Terug
Bovenaan