hotel/dagje weg voor 1 jarige

Hallo dames,

Wederom wil ik weer een keer gebruik maken van jullie ervaring. Rond de eerste verjaardag van mijn dochter Marissa (13 september) willen we graag een dagje of nachtje weg. We gaan zoiezo een dagje naar de Efteling maar zoeken nog iets anders leuks. Misschien een leuk kinderhotel? Of dus een pretpark/dierentuin/speeltuin achtig iets, maar dat moet dan wel geschikt zijn voor een kindje van 1. Kunnen jullie mij helpen?

groetjes

Linda

Weekendje Landal / Centre Parcs / Roompot of ander vakantiepark? Veel te doen, leuk zwembad erbij, binnenspeeltuin bijna altijd wel aanwezig en entertainment.

Lisenka mv Tessa

Hiya Linda!

Je kan eens een kijkje nemen op de website van kinderreisgidsen.nl, je kunt daar per provincie kijken wat er te doen valt. Van een dagje uit tot een weekend weg. Het geeft je zelfs apparte categorieen voor speeltuin, dierentuin, waterpark etc.
Hoop dat je er een leuke dag van kan maken!

Ajuus, ilja

Overnachten in het Efteling hotel en de volgende dag naar Safaripark Beekse Bergen of Speelland Beekse Bergen, alhoewel ze daar wellicht nog te jong voor is. Monkey Town is ook erg leuk!! Voor een 1-jarige is het toch moeilijk. Ze is nog zo klein en ik denk dat de activiteit veelal voor de ouders leuk is, dus wellicht toch maar Beekse Bergen Safaripark.

Succes er mee!

Groetjes Fonske.

Allemaal super bedankt voor de reacties. Het is inderdaad heel erg moeilijk want 1 jaar is nog wel klein. Waarschijnlijk gaat het een dagje Efteling en een dagje dierentuin worden. Ik denk dierenpark Amersfoort, waarschijnlijk heeft ze daar toch het meest aan. Opa en Oma wonen in Amersfoort en ook wat oude vrienden dus misschien een nachtje overnachten in Amersfoort en anders gewoon een dagje park en weer terug naar Eindhoven. Het wordt vast leuk.

groetjes

Linda, mama van Marissa (9 maanden)

Terug
Bovenaan